در پاسخ بهایران باید اعلام کند به ازای هر حمله به جنوب لبنان امارات را هدف قرار می دهد تا حملات به لبنان متوقف شود.
بیش از ۵۰ روز است که حزبالله، بهعنوان یکی از همپیمانان ایران، با درگیریها و حملات گسترده رژیم صهیونیستی مواجه است. این پرسش برای بسیاری مطرح شده که چرا با وجود روابط و حمایتهای اعلامشده، لبنان و نیروهای همپیمان آن در این شرایط تا این اندازه تنها به نظر میرسند. سؤال این است که چرا برای دفاع از لبنان، اقدام نظامی قاطعتری صورت نمیگیرد؟
نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
@marykam11 خرداد 1405در پاسخ بهدر پاسخ بهایران باید اعلام کند به ازای هر حمله به جنوب لبنان امارات را هدف قرار می دهد تا حملات به لبنان متوقف شود.
@mehdiesmaeili11 خرداد 1405در پاسخ بهسوالپیروز واقعی در مذاکرات ایران و 5+1 چه کسی است؟
در نماز جمعه که محل روشنگری مردم است نباید حقایق وارونه جلوه داده شود !مگر نماز عبادی سیاسی جمعه جای روشنگری برای مردم نیست پس نباید در نماز جمعه حقایق وارونه جلوه داده شود! از این بابت تصمیم گرفتیم به این مقوله بپردازیم که شاهد بودیم که در گزارشی که رسانه صبح میمه از نماز جمعه میمه مورخ ۹۴/۴/۱۹ ارایه می دهد اشاره دارد که پایان بخش خطبه های نماز جمعه ی مورخ ۹۴/۴/۱۹ شهرمیمه بیان این نکته توسط امام جمعه وقت بخش میمه و امام جمعه کنونی شهرستان کیار(شلمزار) بود که پیروز واقعی در مذاکرات بین ایران و ۵+۱ ملت ایران بوده است چرا که کارشکنی ها و عهد شکنی های دولت های غربی و ۵+۱ در مذاکرات جز نشان دادن خوی استعمارگری و شخصیت واقعی و باطن پلید آن ها هیچ سود دیگری برای آن ها ندارد. مگر نه اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیاناتشان اظهار داشتند: آیا آمریکا به آن تعهّدات عمل کرد؟ آیا آمریکا تحریم را برداشت؟ آیا آمریکا ثروتهای مسدودشدهی ما را به ما پس داد؟ نه، آمریکا به تعهّد عمل نمیکند؛ خیلی خب، این هم مذاکره و نشستن با آمریکا. در ضمن رهبر معظم انقلاب اسلامی از برجام به خسارت محض تعبیر کردند و ما می بینیم که تعبیر امام جمعه وقت بخش میمه و امام جمعه کنونی شهرستان کیار(شلمزار)این است که پیروز واقعی در مذاکرات بین ایران و ۵+۱ ملت ایران بوده است پس اگر پیروز برجام ملت ایران بوده چرا رهبر معظم انقلاب اسلامی از برجام به خسارت محض تعبیر کردند و اینجاست که باید پرسید که آیا پیروز واقعی در مذاکرات بین ایران و ۵+۱ ؛ملت ایران بوده است ؟! مگر نماز عبادی سیاسی نماز جمعه محل روشنگری برای مردم نیست؟ به امید برپایی نماز جمعه هایی که محل روشنگری برای مردم باشد. لینک: https://www.sobhemeymeh.ir/?p=52568
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@HE66711 خرداد 1405در پاسخ بهچون ظاهرا ترس از دادن دنیای مادی شیطانی تمام جانمون رو گرفته،تو خوابم نمیدیدم یروزی پدرم رهبرم رو شهید کنن صاف صاف نگاه کنیم.باورم نمیشد بعد شهادتش دنیا روی خوش ببینه باورم نمیشد دنیا در آرامش بمونه،اما ظاهرا طفلی فقط عمون حاج قاسم رو داشت.ای خاک دو عالم تو سرما که توان اجرایی افکارمونم محدوده
@USANR11 خرداد 1405در پاسخ بههوالمنتقم همانگونه که برای صیانت از ذات، پویش ملی #جانفدا راه اندازی شد؛ می بایست و باید برای #نبرد_آخر با #رژیم_کودک_کش_صهیونیستی پویش جهانی #جنود_قائم_المنتقم_عج راه اندازی گردد.قطعا و یقینا به اذن الله ان شا الله #روز_نوزدهم ، لمحه نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی نزدیک است. #المنتقم #عاجل #المن…نمایش بیشتر
@user170910052741738698212 خرداد 1405در پاسخ بهما باید نیروی زمینی بفرستیم لبنان و از اون جا به اسرائیل حمله کنیم و کار رو یکسره کنیم.همزمان، #باید_بمب_اتم_بسازیم
@User20020012 خرداد 1405لبنان خودش سایت موشکی در دل کوه ها داره احتیاجی به ایران نداره خونش از غزه ای ها که قتل عام شدن بالاتر نیست من مخالف بردن تجهیزات و پول کشور به لبنان هستم ... پول کشور باید در خود کشور صرف بشه مثل تامین اجتماعی در حال ورشکستگی
@user170910113754809386412 خرداد 1405در پاسخ به ودرخواست حمایت تمام عیار نظامی از حزب الله لبنان و شیعیان مظلوم منطقهمطالبهدرخواست حمایت از حزب الله لبنان و شیعیان منطقه
بسم الله القاصم الجبارین فمن اعتدی علیکم فاعتدوا علیه بمثل ما اعتدی علیکم //// اگر دشمنان به شما تعدی کردند (حقوق شما را پایمال کردند) به آنان مثل خودشان تعدی کنید. ----------------------مقابله_به_مثل سوره مبارکه بقره، آیه ۱۹۴ اصل مقابله به مثل و پاسخ دندان شکن به دشمن متجاوزی که مکررا آتش بس را نقض می کند و تمام کشور های جهان را در توافقات سازمان ملل به سخره می گیرد؛ طبق نص قرآن کریم و روایات ائمه علیهم السلام و برادری مسلمین بالاخص شیعیان، قطعی و الزامی است. همگان آگاه هستند که شیعیان مظلوم منطقه مخصوصا شیعیان جنوب لبنان در طول سال های قبل و پس از جنگ دوم و سوم تحمیلی، تمام قامت مقابل رژیم غاصب وحشی صهیونی ایستادند و همواره حامی جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف ایران بودند. تنها حامیان حقیقی ما در مدت جنگ شیعیان لبنان بودند که بارها حملات هوایی و زمینی را علیه رژیم سفاک اسرائیلی انجام دادند. شایسته نیست در شرایط کنونی که اسرائیل جنایت کار، شیعیان و حزب الله لبنان را قتل عام می کند و در خون می غلتند؛ نیروهای مقتدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رسم برادری و دین به هر مصلحتی به آتش_بس دروغین دشمن ذره ای توجه و عنایت کنند! می دانیم و یقین داریم اراده حاکمیت و ملت غیور ایران بر تقابل وجودی و نهایی با غده سرطانی منطقه اسرائیل جنایت کار است و قطعا پاسخ دندان شکن به عوامل قتل عام شیعیان منطقه و لبنان خواهند داد. ما تنها مطالبه در تسریع پاسخ قاطع و بلا تردید و هوشمندانه داریم که طبق فرمایشات رهبری شهیدمان، فرماندهان نظامی نه تعلل می کنند و نه عجله مطیع تمام تصمیمات و دستورات مسئولان امر هستیم لکن مطالبه ما به جهت خون خواهی برادران مظلوم منطقه است. کونا لِظّالِمِ خَصْماً وَ لِلْمَظْلُومِ عَوْناً والسلام علیکم ورحمة الله و برکاته ۱۲ خرداد ۱۴۰۵ تعدادی از طلاب و دانشجویان دغدغه مند جبهه رسانه ای نصر/🇮🇷
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران
0100گزارش از مطالبهنمایش گزارش
@zohor13 خرداد 1405در پاسخ بهدقیقا حرف شمادرست است.اینجا اگرازلبنان حمایت شود یک عده ای فریاد میزنند به میز مذاکره آسیب زدید!!!!اماآنطرف با تقسیم وظایف آمریکادر حال مشغول کردن ایران به مذاکره(فریب مثل همیشه)است.!تا اسراییل حزب اله را کاملا تضعیف کند.تا در هجوم بعدی ایران تنهابماندوبه راحتی بلعیده شود.امان از غفلت!!!!!
@user170910158171545960313 خرداد 1405در پاسخ بهتحول در نیروی هوایی ارتش و سپاهمطالبهتحول نیروی هوایی ارتش و سپاه
در جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان نبود نیروی هوایی کار آمد پاشنه آشیل نیروی نظامی ایران بود . نبود پوشش هوایی ، فرسودگی ناوگان فعلی و نداشتن تجهیزات نوین نیروی هوایی را از یک ارگان فعال به یک ارگان بی مصرف تبدیل کرده است و روی آفند ایران تاثیر منفی گذاشته است. ارگانی که در جنگ کاربردی نداشته باشد باید با تغییر دیدگاه ، افزایش بودجه و تحول ساختاری به ارگانی فعال تبدیل شود.
نیروی هوایی ارتش، نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ستاد کل نیروهای مسلح
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@Khouz13 خرداد 1405در پاسخ بهاز پویش شما حمایت شد از پویش ما حمایت کنید https://farsnews.ir/Khouz/1780441467294097750مطالبهدرخواست برگزاری مراسم تشییع رهبر شهید در اهواز
ولی امر مسلمین جهان حضرت آیتالله العظمی امام سید علی حسینی خامنهای علاقه زیادی به استان خوزستان و مردم این استان داشتند و سفرهای زیادی به این استان انجام دادند. اهالی خوزستان نیز در ایام مختلف به ویژه در دوران رهبری امام خامنهای علاقهمندی و محبت خود به رهبر شهید را بارها ابراز کردند. از برگزار کنندگان تشییع پیکر پاک و مطهر رهبر شهید درخواست داریم برنامهریزی کنند که تشییع باشکوهی برای ایشان در اهواز نیز انجام شود.
فرمانده کل سپاه پاسداران، ستاد برگزاری تشییع پیکر پاک رهبر شهید، فرمانده سپاه پاسداران خوزستان، سپاه خوزستان، بیت رهبر شهید، دفتر امام خامنهای
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user170910017146837842215 خرداد 1405در پاسخ بهلطفاً به پویش نسل ما رأی دهید:انتقاد به حذف دهه شصتیها از رقابت هیأت علمی با امتیاز منفی سنhttps://farsnews.ir/user1709100171468378422/1779788779592713980مطالبهانتقاد به حذف دهه شصتیها از رقابت هیأت علمی با امتیاز منفی سن
خبرگزاری محترم فارس لطفاً به مطالبه زیر رسیدگی فرمایید بدون شک خیل عظیم دهه ۶۰ در جریان اقدام ارزشمندتان قرار خواهند گرفت: دولت شهید رئیسی طی اقدامی ارزشمند قانون جوانی جمعیت را ابلاغ فرمودند ولی این دولت امسال در مصاحبه هیأت علمی با امتیاز منفی سن در واقع همه دهه ۶۰ را از رقابت خارج کرده و قانون دولت قبل را دور انداختند. از ۴۰ سال به بالا هر سال دو امتیاز منفی دادند. مثلا کسی که ۳۰ سال دارد ۲۰ امتیاز مثبت و ۴۵ ساله ۱۰ امتیاز منفی در قسمت مصاحبه علمی دادند. اما امتیاز فرزند و تاهل را بردند قسمت مصاحبه عمومی با حداکثر ۱۱ امتیاز که در واقع شخص را در همان مرحله مصاحبه علمی حذف کردند. پیشنهاد: امتیاز سن هم امتیاز تاهل شود و اثربخشی هر دو یا مصاحبه علمی باشند یا عمومی
کشور
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user170909999256220057015 خرداد 1405در پاسخ بهبا سلام ؛از پویش شما حمایت شد در صورت تمایل از پویش با عنوان « درخواست کاهش اختلاف دریافتی حقوق بازنشستگان و شاغلین » حمایت فرمایید.https://farsnews.ir/user1709099992562200570/1780600059742524843/درخواست-کاهش-اختلاف-دریافتی-حقوق-بازنشستگان-و-شاغلین-با-تسریع-در-تصویب-لایحه-اصلاح-ماده-۱۰۶-قانون
@Creator15 خرداد 1405در پاسخ بهحمایت شد حمایت کنیدhttps://farsnews.ir/Creator/1780480372261470997مطالبهجلوگیری از پخش فیلم ایرانی جیمز باند
سلام و عرض ادب خدمت مسئولین محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اینجانب به عنوان یک شهروند و مخاطب سینمای ایران، نسبت به اخبار مربوط به ساخت و اکران فیلم جدیدی با نام «جیمز باند» (محصول کشور خودمان) مراتب اعتراض و نگرانی شدید خود را اعلام میدارم. متأسفانه بر اساس تصاویر و اخبار منتشر شده، بازیگران این فیلم از حجاب شرعی و عرفی و پوشش مناسب با فرهنگ ایرانی-اسلامی برخوردار نیستند. اکران چنین آثاری در سینماهای کشور، مستقیماً با ارزشهای دینی جامعه در تضاد بوده و ترویج فرهنگ بیحجابی و ابتذال محسوب میشود. 1️⃣ از صدور پروانه نمایش برای این فیلم جلوگیری به عمل آید. 2️⃣ تیم سازنده موظف به اصلاح کامل پوشش و صحنههای مغایر با قانون حجاب شوند. 3️⃣ با هرگونه تساهل در نظارت بر محتوای فیلمهای داخلی برخورد جدی صورت گیرد. ما اجازه نخواهیم داد فضای فرهنگی کشور با چنین آثاری آلوده شود. امید است که با صلابت و جدیت تمام، از ارزشهای اسلامی و عفاف عمومی دفاع کنید.
وزارت ارشاد
0100گزارش از مطالبه
@user170910153211873928815 خرداد 1405در پاسخ بهتقدیر و تشکرتقدیر و تشکر از یگان امداد نیروی انتظامی استان قزوین
نیرویی که با اقتدار دربرابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه برریشههای ظلم وفساد میکوبدتا ارمغان آور آرامش و عدالت باشد. امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط ثمرهی حضور نیروی انتظامی درجامعه است بدین وسیله از تلاشهای بی شایبه فرماندهی یگان امدادشهرستان قزوین جناب آقای سرهنگ یاربیگی و همکارانش در تامین امنیت منطقه پارک فدک و محوطه امامزاده اسماعیل(باراجین ) (که در سالهای گذشته با چالشهای امنیتی و اجتماعی متعددی روبهرو بود، تشکر و قدردانی مینماییم.)تشکر و قدر دانی مینماییم
نیروی انتظامی، یگان امدادنیروی انتظامی، استاندار قزوین، شهردار قزوین، قوه قضائیه
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@Mohajer202616 خرداد 1405در پاسخ بهمطالبهاعلام آمادگی اعزام به لبنان و مبارزه با رژیم صهیونیستی
ما آمادهایم. آماده برای اعزام به خط مقدم جبهههای لبنان. آماده برای ایستادن در کنار برادران حزبالله و هر آزادهای که مشت بر دهان دشمن صهیونیست میکوبد. نه به عنوان تماشاگر، که به عنوان سربازان گمنام مقاومت. از مسئولین محترم و نهادهای ذیربط صریحاً مطالبه میکنیم: ۱. رفع فوری موانع اعزام داوطلبان مردمی به جبهههای یاری مظلومان لبنان و فلسطین. ۲. فراهم کردن امکان ثبتنام سازمانیافته از میان رزمندگان داوطلب، چه در قالب گروههای جهادی و چه بسیج مردمی. ۳. صدور مجوز و حمایت لجستیکی از کاروانهای مردمی که خواستار حضور در خط مقدم هستند. این مطالبه، نه یک شعار سیاسی که فریاد قلبهایی است که میتپد برای تکبیر رزمندگان حزبالله در برابر دشمن غاصب. ما یا به مقابله با آن رژیم کودککش خواهیم رفت، یا جان خود را در این راه نذر خواهیم کرد. هیچ واسطهای میان اراده ما و دفاع از مظلوم وجود ندارد. زمان، زمانِ "الآن" است. نه فردا، نه پسفردا. فوراً زمینه را برای اعزام ما فراهم کنید. به ما فقط گذرنامه و اجازه پرواز بدهید؛ مابقی را خودمان با اخلاص و اسلحه ایمانمان پر خواهیم کرد. لبیک یا نصرالله… یا حسین (ع) ما از خون خود برای حراست از ناموس مقاومت دریغ نمیکنیم. راه را باز کنید. اینجا امضای مردمی است که آماده پروازند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user170910135225819556117 خرداد 1405در پاسخ بهدوستان لطفا با مراجعه به لینک زیر، از تصویب هرچه سریعتر "طرح مدیریت تنگه هرمز " حمایت کنید.اگر به تعداد کافی حمایت صورت بگیره ، مجلس "موظف" به پیگیری این مطالبه میشهhttps://farsnews.ir/user1709101352258195561