17 اردیبهشت 1405

عربستان حریم هوایی و پایگاه‌های خود را به روی آمریکا بست

یک شبکه اسرائیلی گزارش کرد که ریاض به دلیل ناامیدی از دریافت تضمین‌های امنیتی واشنگتن در برابر هرگونه پاسخ موشکی ایران، حریم هوایی و پایگاه‌های نظامی خود را به روی ایالات متحده بسته است.
عربستان پایگاهایش را وحریم هوایی را صرفا برای پروژه آزادی مسدود کرده مقدمه خوبی است
17:26 - 17 اردیبهشت 1405

25 واکنش
11٫6k بازدید