5 ساعت پیش

۱۰ روز نقض سیستماتیک تفاهم نامه

ده روز از اجرای یادداشت تفاهم می گذرد. ایران در این ده روز به تعهدات خود عمل کرده، اما آمریکا (و متحد صهیونیستش) به دفعات، تعهدات را زیر پا گذاشته اند.تدریجا منافذ تفاهم نامه آشکار می شود و بستن آنها نیازمند اراده قوی در طرف مذاکره کننده ایرانی است و گرنه نقض حقوق ایران بیشتر خواهد شد و می تواند رو…نمایش بیشتر
بقول خواجه شیراز:دور است سر آب از اين باديه هش دارتا غول بيابان نفريبد به سرابتدور است سر آب از اين باديه هش دارتا غول بيابان نفريبد به سرابتدور است سر آب از اين باديه هش دارتا غول بيابان نفريبد به سرابت
16:55 - 26 ژوئن 2026

1 واکنش
238 بازدید