«دیتد برنت» یا همان نرخ لحظهای بهعنوان شاخص اصلی قیمتگذاری نفت واقعی و قابل تحویل فوری، امروز دوباره افزایش یافت که رقم آن از زمان آغاز جنگ دو برابر شده است.
این مردک نئولیبرال اصلا مردم امریکا براش مهم نیستند. اسپانسرششرکتهای نفتی و اسلحه سازی هستند. از این جهت که زیر ضرب افکار عمومی میره درسته ولی باید پلن دوم هم برای تحت فشار قرار دادن این دیکتاتور یهودی نسب پیدا کرد که منافعش را مستقیم زیر ضرب ببره . شبیه که در زمان جنگ با زدن اکسون موبیل بود