هر اتوبوسی که آتش میگیرد، ۲۰ میلیارد از پول مردم دود میشود
عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران صبح امروز با حضور در برنامه صبحانه ایرانی شبکه دو سیما در خصوص اغتشاشات شبهای گذشته و خسارات ناشی از این اقدامات به اموال عمومی در شهر تهران، اظهار کرد: روزهای تلخی است از جهت اینکه شاهد اتفاقات تلخی در شهر تهران و کشور هستیم و البته شاید سختی ما در مدیریت شهر…نمایش بیشتر۲ MB
آتشزدن اتوبوسها با ورود به ترمینال
در این اغتشاشات، شاهد این بودیم که وارد ترمینال اتوبوسها شدند و این اتوبوسهایی که از پول مردم خریداری شده را آتش زدند.با تلخی باید بگویم ۷۹ دستگاه اتوبوس در سه شب گذشته آسیب دیدند که ۵۰ دستگاه از آنها تقریبا از بین رفته است.در طول سه شب آمار آسیب ها و آشوبها کاهش پیدا کرد. یکی از راههای کس…نمایش بیشتر
