21 دی 1404

هر اتوبوسی که آتش می‌گیرد، ۲۰ میلیارد از پول مردم دود می‌شود

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران صبح امروز با حضور در برنامه صبحانه ایرانی شبکه دو سیما در خصوص اغتشاشات شبهای گذشته و خسارات ناشی از این اقدامات به اموال عمومی در شهر تهران، اظهار کرد: روزهای تلخی است از جهت اینکه شاهد اتفاقات تلخی در شهر تهران و کشور هستیم و البته شاید سختی ما در مدیریت شهر…نمایش بیشتر
۲ MB

آتش‌زدن اتوبوس‌ها با ورود به ترمینال

در این اغتشاشات، شاهد این بودیم که وارد ترمینال اتوبوس‌ها شدند و این اتوبوس‌هایی که از پول مردم خریداری شده را آتش زدند.با تلخی باید بگویم ۷۹ دستگاه اتوبوس در سه شب گذشته آسیب دیدند که ۵۰ دستگاه از آن‌ها تقریبا از بین رفته است.در طول سه شب آمار آسیب ها و آشوب‌ها کاهش پیدا کرد. یکی از راه‌های کس…
نمایش بیشتر
جالب اینکه بی شرفای سلبریتی مالیات نمیدن با درآمد میلیاردی از همین سیستم ...بعد تروریست ها را تشجیع میکنن تا آتش بزنن در نهایت خسارت رو از ما مردم عادی که مالیات میدیم پرداخت میکنن این چه عدالتیه؟
14:43 - 21 دی 1404

17 واکنش
3877 بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌علی آقا‌
@about21 دی 1404
هروقت فهمیدی از کجا داری میخوری بیا تا بهت بگم عدالت چیه.