وقتی با مردم ات غریبه ای باید با پاکستان نشست و بر خواست کنی ! پاکستان چه امتیازی بیشتر از عمان و .. ترکیه بیشتر داره جز اینکه پاکستان اون دوزار استقلالی که اونای دیگه داشتن رو نداره . خوب چه کاریه عربستان رو واسطه کنید هم با ترامپ رفاقت داره هم قدرت بیشتری واقعا دیپلماسی رو باید از شما یاد گرفت !