25 فروردین 1405

توتال پرداخت عوارض به ایران را پذیرفت

مدیرعامل توتال انرژی گفته است که پرداخت عوارض به ایران بهتر از بسته شدن تنگه هرمز است.
تصویر نمایه‌ی ‌جواد شیر ژیان‌
@javadshir25 فروردین 1405
نپذیره می خواد چکار کنه؟اصلا فعلا نباید بذاریم یه قطره نفت بره تا یک ماه تا ترامپ حرامی و قاتل به غلط کردم بیفته و شرطمون برای باز کردن تنگه این باشه که ترامپ در تلویزیون و رسما قبول کنه غلط کرده و اشتباهکرده و شکست اقداماتشو قبول می کنه.باید دشمن رو خوار کردآشکارابدون ترس از قطع برق و اب
@Masiri25 فروردین 1405
در پاسخ به
لطفا از دنیای خیال بیاید بیرون،زندگیمون تباه شد شرمنده ی زن و بچه و خانواده شدیم و هیچ‌ میلی به زندگی ندارم.از عالم هپروت خارج شید(اگر بابت بودن درونش پول‌نمیگیرید)
چرا فکر می کنید هرکی پای وطنش ایستاده پولداره یا داره پول پول میگیره!!!واقعاً طرز تفکر مریضیه و نشان دهنده ذهن مریض صاحب اون تفکره، البته ببخشید اینطوری رک گفتم.
01:03 - 26 فروردین 1405

1 واکنش
37 بازدید