تلاش برای دوقطبی سازی؛ این بار به بهانه لایحه مقابله با دروغ!
در پی مطرح شدن لایحه دولتی «مقابله با انتشار محتوای خبری خلاف واقع در فضای مجازی»، برخی اصلاح طلبان با انتقاداتی تند علیه دولت، تلاش کردهاند فضایی دوقطبی ایجاد کنند.
داستان این شیطان زاده ها همان قضاوت معروف میان مادر تقلبی و مادر اصلی فرزند است با این هدف که هسته سخت انقلاب را بلااثر، ناامید و تخریب کنند و چون میدانند که مامور به سکوت برای وحدت جامعه میباشیم بر وقاحتشان میافزایند و اگر هم از کوره در بریم و محکومشان کنیم، تازه به هدف بالاترشان که به هم ریختن جامعه هست میرسند!آنقدر حرامی و بیشرفند که قانونی که میگوید حرف دروغ و بی سند نزنید را قانون مخالف مردم مینامند چون ابن قانون میخواهد جلوی خلاف گویی و گزاف گویی خائنان را بگیرد و اینها آنقدر بی پروا شده اند که میگویند چرا نمیکذارید ما جامعه را به هم بریزیم و این کار را جرم مینامید!!!!رئیسی را زدند چون لااقل خودش فاسد نبود و محکم جلوی این موارد میایستاد ولی الان سد شکسته و هرکاری میخواهند میکنند ...