اگر هفته ای یکبار بصورت نامحصوص یکی از این کابلها مثلا بوسیله کوسه ها و یا از هر طریق دیگر قطع شود خواهید دید چه فشاری به این شیخ نشینان منطقه و کل جهان خواهد آمد و امریکا هم تسلیم خواهد شد و از منطقه فرار میکند یکبار امتحان شود این هم یک گزینه هست همش که نظامی نیست تمامی کشورهای اطراف ما نابود میشن