ایران به هیچ وجه نمیتواند تنگه هرمز را برای طولانی مدت ببندد.به زودی مذاکره میکنند.
استرتژیکی
بستن به نفع است یا ضرر؟
ببینید تنگه هرمزرا؛ ایران به هیچ وجه نمیتواند تنگه هرمز را برای طولانی مدت مسدود کند، چون بسته بودنش ضررش در دراز مدت به نفع هیچ کدام از دو طرف نیست لذا با بسته بودن تنگه و محاصره دریایی آمریکا و نامعلوم بودن جنگ و مدت زمان آتش بس، به نفع آمریکاست.
08:10 - 3 اردیبهشت 1405

61 بازدید