سلام خدمت استاد احتشام عزیزاز مشاهده هنرنمایی شما به یاد فرمایش دکتر قمشه ای عزیز افتادم که فرمودند هیچ هنرمندی در جهان نمی یابی که کاری بزرگ کرده باشد و نور خدا در دلش روشنگری نکرده باشد.ما همه عاشقیمآنچه خلق می کنیم حاصل عشق استاگر خوب بنگریم و درست استفاده کنیم محبت خداوند در قلب یکایک ما خالق آثاری بس بزرگ خواهد شداین خروجی در هر شخص به شکلی نمایان می شودیکی با موسیقییکی با معماریدیگری با نقاشی و...مفتخرم به داشتن چنین هم میهنان فوق العاده ای و به جهت ایرانی بودن بر خود میبالم