میخواستم پیشنهاد بدهم دولت تمامی حقوق بگیران ثابت کارمندان دولت و شهرداریها، نظامیان، پزشکان را از لیست وام گیرندگان حذف کند که میشوند. چند میلیون نفر.و در عوض به کارگران، دستفروشان، خانواده تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد و ...ماهانه یک میلیون کمک بلا عوض بدهد تا کرونا تمام شود. چون افراد دارای حقوق ثابت که آسیبی از کرونا ندیده اند تازه بعضی جاها تعطیل هم شده اند و حقوق خود را کامل میگیرند ولی افرادی که به محتاج چندرغاز درآمد روزمره هستند، تقریبا در حال نابودی هستند. کرونا وام_یک_میلیونی