17 دی 1403

هشدار ۸۰۰ استاد حوزه علميه درباره افزايش سلطه سايبری دشمنان

۸۰۰ نفر از اساتيد حوزه‌های علميه کشور، در نامه‌ای به رئیس جمهور ضمن حمايت از مواضع مقام معظم رهبری و نامه بيش از 2 هزار استاد دانشگاه درباره فضای مجازی، خواستار حکمرانی قانونمند در فضای مجازی و رفع سلطه سايبري دشمنان شدند.
شبکه اجتماعی هر کشور باید بومی باشه وگرنه بستر جاسوسی و هماهنگی برای اقدامات تروریستی میشه
13:11 - 17 دی 1403

7 واکنش
969 بازدید