@user1772359856255 اردیبهشت 1405در پاسخ به ودقیقا مثل کشتی درنا تازه دبروز هم یه کشتی دیگه رو مصادره کرده بعد آتش بس تسلط ایران بر هرمز اهمیتش رو ازدست داده متاسفانه سکوت رسانه های داخلی دربرابر این تجاوزات و نقض مکرر آتش بس توسط امریکا خیانت به خون همه شهداست مذاکره و پذیرش آتش بس تحمیلی به چه بهایی الان ادامه این آتش بس چه دست آوردی داره