اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بارش باران و وزش باد شدید در تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از وزش باد شدید در پایتخت خبر داد و گفت: وزش باد تا سه الی چهار ساعت آینده و به تناوب ادامه خواهد داشت.

بارش باران و وزش باد شدید در تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران بر اساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، وضعیت هوای تهران بارانی و سرعت وزش باد 18 کیلومتر بر ساعت است.

حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بیان کرد: وزش باد تا سه الی چهار ساعت آینده و به تناوب ادامه خواهد داشت لذا توصیه جدی مدیریت بحران به شهروندان این است که از قرار گرفتن خود و پارک خودرو زیر تابلوهای تبلیغاتی و درختان فرسوده اکیداً خودداری کنند چرا که در زمان وقوع باد شدید سقوط اجسام و اشیا بسیار محتمل است.

وی در خصوص آب گرفتگی معابر و امکان سیلابی شدن مسیل‌ها نیز هشدار داد و گفت: از مردم پایتخت می خواهیم از رودخانه‌ها فاصله بگیرند و کنار مسیل‌ها اتراق نکنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در ادامه با اشاره به احتمال وقوع رگبار و رعد و برق و بارش تگرگ نیز در ارتفاعات هشدار جدی داد و عنوان داشت: شهروندان از قرار گرفتن بر روی داربست ها و ارتفاعات به شدت بپرهیزند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول