اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آتش سوزی گسترده در کارخانه رنگ گلحصار/ بخشدار کهریزک: اتصال کابل‌های برق علت حریق است

بخشدار کهریزک با اشاره به آتش سوزی کارخانه رنگ در روستای گلحصار بخش کهریزک گفت: علت آتش سوزی، اتصال کابل‌های برق داخل کارخانه بوده و اطفای حریق در حال انجام است.

آتش سوزی گسترده در کارخانه رنگ گلحصار/ بخشدار کهریزک: اتصال کابل‌های برق علت حریق است

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، هادی بادلی بخشدار کهریزک، بامداد شنبه نهم اردیبهشت، با اشاره به آتش سوزی یک واحد صنعتی در روستای گلحصار بخش کهریزک شهرستان ری اظهار کرد: آتش سوزی در کارخانه رنگ سازی عقاب از ساعت 20 روز جمعه هشتم اردیبهشت اتفاق افتاده و در این حادثه، یک واحد صنعتی به مساحت ۷۰۰ مترمربع دچار حریق شده است.

وی با بیان اینکه آتش سوزی همچنان ادامه دارد، گفت: علت حریق، اتصال کابل‌های برق داخل کارخانه است و برآورد میزان خسارت وارده پس از اطفای حریق بررسی می شود.

بخشدار کهریزک با بیان اینکه اطفای حریق در حال انجام است، افزود: عوامل انتظامی و آتش نشانی تهران، باقرشهر و کهریزک در محل حضور دارند و  آتش سوزی تحت کنترل است و حادثه خسارت جانی ندارد.

 

 

 

حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری نیز با بیان اینکه به دلیل آتش زا بودن مواد، آتش سوزی تا سوختن تمام این مواد ادامه خواهد داشت، تصریح کرد:  اطراف این واحد تولیدی، منطقه باز و به دور از مناطق مسکونی است و جای نگرانی نسبت به سرایت آن به دیگر نقاط وجود ندارد.

 

 

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران نیز در این باره اظهار کرد: محل حادثه جزو حوزه استحفاظی آتش‌نشانی شهرداری تهران نیست و آتش‌نشانان 2 ایستگاه تهران با تجهیزات کامل بنا به عنوان نیروی کمکی راهی محل آتش‌سوزی شدند که در اقدامات اولیه مشخص شد، یک کارخانه و انبار بزرگ که در آن ظروف مایعات شیمیایی از جمله رنگ و تینر نگهداری می‌شود، دچار آتش‌سوزی شده است.

پایان پیام/67062

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول