اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

حمایت 674 میلیارد تومانی از شرکت‌های دانش بنیان/ ایجاد 100 هزار شغل در استان تهران

معاون اقتصادی استانداری تهران با بیان آنکه در ده ماه اول سال جاری ۶۷۴ میلیارد تومان از شرکت‌های دانش بنیان حمایت شده است، گفت: در ده ماهه اول سال ۱۰۰ هزار شغل ایجاد شده و این تعداد تا پایان سال نیز افزایش پیدا می کند.

حمایت 674 میلیارد تومانی از شرکت‌های دانش بنیان/ ایجاد 100 هزار شغل در استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، علی مهری معاون اقتصادی استانداری تهران، همزمان با ششمین روز از ایام دهه فجر در مراسم افتتاح ۱۶ هزار طرح اشتغالزایی که در شهرک صنعتی قرچک برگزار شد، اظهار کرد: اولویت دولت و استانداری تهران با نگاه ویژه به مشاغل خانگی و مشاغل خرد و کوچک هست که سریعتر به چرخه تولید می‌رسد.

وی گفت: یکی دیگر از اولویت‌های این معاونت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است و در ده ماه اول سال جاری ۶۷۴ میلیارد تومان از شرکت‌های دانش بنیان حمایت شده است و در این حوزه اشتغالزایی خوب انجام شده است.

معاون اقتصادی استانداری تهران افزود: در استان تهران در ده ماهه اول سال ۱۰۰ هزار شغل ایجاد شده و این تعداد تا پایان سال نیز افزایش پیدا می کند.

مهری بیان کرد: در حوزه اشتغالزایی بعضی از بانک‌ها پای کار نیستند، در راستای ریشه‌کنی بیکاری باید بانک همراه صنعتگران باشد، متاسفانه تعدادی از بانک‌ها همراه نیستند و نیازمند همراهی بانک هستیم.

وی خاطرنشان کرد: هر کدام از شهروندان که بتوانند اشتغالزایی کنند شامل قانون بند تبصره ۱۶ و ۱۷ قانون بودجه می‌شوند و می‌توانند از وام‌های کم بهره استفاده کنند که در این خصوص نیازمند دستورات ویژه به بانک‌ها هستیم.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول