اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تجدید میثاق حامیان فلسطین با آرمان‌های امام راحل

مراسم تجدید میثاق فعالان و سازمان‌های مردم نهاد حامی فلسطین با آرمان رهایی قدس، در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

تجدید میثاق حامیان فلسطین با آرمان‌های امام راحل

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین و جمع کثیری از فعالان حقیقی و سازمان های مردم نهاد حامی فلسطین صبح امروز با حضور در حرم بنیانگذار نظام اسلامی و احیاگر قضیه فلسطین با آرمان‌های والای ایشان تجدید میثاق کردند.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام(ره) اظهار کرد: برگزاری مراسم تجدید میثاق در واقع بیعتی مجدد است با حضرت امام راحل و بیان این نکته مهم که فرزندان معنوی شما با الهام از مکتب شما در سراسر جهان اسلام و محور مقاومت عهد می بندند که برای نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی تمامی خاک فلسطین لحظه ای تأمل و درنگ نکنند.

وی گفت: حضرت امام خمینی(ره) با مبنا قرار دادن دین مبین اسلام، عصر و فصل جدیدی را برای آزادی فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی پایه گذاری کردند که پس از ۴۳ سال شاهد برکات و آثار خوب آن هستیم.

ابطحی با اشاره به قدرتمند شدن فلسطینی ها و توانمند شدن آنها برای رویارویی همه جانبه با رژیم صهیونیستی گفت:  آثار و شواهد نابودی رژیم صهیونیستی و ناامید شدن دشمن، از آثار و برکات پایه گذاری امام(ره) برای رهایی قدس است. 

این مراسم به همت جمعیت دفاع از ملت مظلوم فلسطین، فرهنگسرای رسانه، اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیردولتی حامی حقوق ملت فلسطین، مجمع سازمان‌های غیردولتی و فعالان حامی آزادی قدس شریف، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) و جمعی از فعالان حوزه فلسطین برگزار شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول