اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افتتاح ساختمان مرکز بهداشتی، درمانی پس از ۱۱ سال در کیلان دماوند

ساختماه تازه تأسیس مرکز بهداشتی و درمانی شهر کیلان پس از ۱۱ سال با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح ساختمان مرکز بهداشتی، درمانی پس از ۱۱ سال در کیلان دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، ساختمان جدید و تازه تأسیس مرکز خدمات جامع سلامت شهیده پروین ناصحی شهر کیلان عصر امروز در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم، علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، رسولی‌نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس، طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کیلان، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت شهر کیلان پس از ۱۱ سال، با پیگیری‌های مجدانه شورای ششم شهر کیلان و همراهی نماینده مردم در مجلس، فرماندار و مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند در مدت حدود ۷۰ روز به بهره‌برداری رسید.

دندانپزشکی، روانشناسی، پزشک عمومی، داروخانه، آزماشگاه، مامایی، واکسیناسیون و تست کرونا، تغذیه، بهداشت محیط و حرفه‌ای از جمله خدماتی است که از امروز در مرکز جدید بهداشتی و درمانی کیلان ارائه می‌شود.

یکی از خواسته‌های دیرینه مردم کیلان امروز تحقق یافت

سیداحمد رسولی‌نژاد، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس اظهار کرد: امروز همزمان با ایام ولادت حضرت مهدی (عج) شاهد افتتاح مرکز بهداشتی و درمانی شهر کیلان بودیم.

وی با بیان اینکه در پنج‌شنبه هفته گذشته، پروژه پایش تصویری و سالن جلسات شهرداری کیلان افتتاح شد، افزود: خوشبختانه امروز در کمتر از ۴۸ ساعت، شاهد یک افتتاح دیگر در شهر کیلان بودیم.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس با اشاره اینکه یکی از خواسته‌های دیرینه مردم شریف کیلان امروز محقق شد، گفت: طی سه ماه گذشته، جلسات و بازدیدهایی جهت بهره‌برداری ساختمان مرکز بهداشت و درمان شهر کیلان انجام گردید و امروز در کمتر از ۷۰ روز پس از بازسازی شاهد افتتاح آن هستیم.

عیدی دولت مردمی به مردم شهر کیلان

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند نیز اظهار کرد: امروز در واپسین ساعات پایانی سال ۱۴۰۰، یکی دیگر از وعده‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی در شهرستان دماوند تحقق پیدا کرد.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای بهره‌برداری از درمانگاه شهر کیلان که حدود ۱۱ سال پیش احداث شده بود، افزود: از حدود دو ماه پیش، پیگیری‌ها و برگزاری نشست‌هایی با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، شبکه بهداشت و درمان و مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری کیلان انجام شد.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: حدود ۱۱ سال بود که با توجه به عدم پیگیری‌های مناسب و اختلاف نظرهایی که وجود داشت، مردم از دریافت خدمات درمانی در این مرکز تازه تأسیس محروم بودند‌.

طاهرخانی تصریح کرد: با هماهنگی‌هایی که طی دو ماه گذشته انجام شد، امروز این مرکز جهت ارائه خدمات شبانه‌روزی به شهروندان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: راه‌اندازی ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت شهر کیلان را در آستانه سال جدید به فال نیک می‌گیریم و این عیدی دولت مردمی به مردم مؤمن و ولایت‌مدار شهر کیلان است.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول