اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دیار ۱۵ خرداد نیازمند توسعه صنایع دفاعی است

امام جمعه موقت ورامین گفت: ورامین سرزمین قیام و کفن پوشان همیشه جاوید ۱۵ خرداد انتظار دارد با توجه بیشتر ارتش میزبان پادگان های ارتش باشد.

دیار ۱۵ خرداد نیازمند توسعه صنایع دفاعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص گرامی‌داشت روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را به دلاور مردان ارتش تبریک عرض می‌کنم.

وی گفت: اقتدار غرور آفرین ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح حافظ جمهوری اسلامی و ضامن امنیت کشور است و شهدای عزیز ارتش در دفاع مقدس، مرزها و جبهه سلامت شاهد این ادعا می‌باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: روز ارتش را به فرماندهان و امیران سرافراز و سربازان عزیز وطن تبریک عرض کرده و برای این عزیزان توفیقات روز افزون را خواستارم.

حجت الاسلام محمودی یادآور شد: ورامین سرزمین قیام و کفن پوشان همیشه جاوید ۱۵ خرداد انتظار دارد با توجه بیشتر ارتش میزبان پادگان های ارتش باشد.

وی بیان کرد: سرزمین مناسب، جغرافیای مطلوب، کویر و جاده‌های آبیک قزوین به چرمشهر ورامین و بزرگراه حرم تا حرم یک شرایط استثنایی را برای رشد و توسعه این سرزمین رقم زده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران عنوان کرد: با توجه به سیاست تمرکز زدایی از تهران انتظار می رود، نیروهای مسلح و ارتش عزیز استقرار پادگان‌های آموزشی در این شهرستان را مورد بررسی قرار داده تا از این فرصت مناسب استفاده مطلوب انجام گیرد.

حجت الاسلام محمودی در پایان خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است، قبلا مکاتباتی با مسؤولان محترم انجام شده که امید است با پیگیری جدی مسؤولان نتایج مطلوبی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول