وقتی خودمان، دستۀ تبر میشویم…
✍️ سجاد چهره گشادر یک جنگل، تبری پیدا شد. نهالهای کوچک وقتی آن را دیدند خیلی ترسیدند و با نگرانی به هم گفتند:«این تبر آمده تا ما را قطع کند! حتماً به زودی یکی از ما را میبُرد.»یک درخت بزرگ و با تجربه که ترس آنها را دید، گفت:«نگران نباشید. تا وقتی که از خودِ شما چوبی جدا نشود و دستهی این تبر را نسازد، این تبر نمیتواند به ما آسیبی بزند.پس مواظب باشید خودتان به او کمک نکنید.»از تبرِ بیدسته، که کاری بر نمی آید ما هستیم که تبر را ممکن است تبر کنیم.مواظب باشیم با کارمان، با حرفمان، با فکر غلطمان، با منش نامناسبمان، تبر دشمن را تبر نکنیم.🔺حکایت ایران و آمریکا هم همین هست به قول رهبر شهیدمان:آنکه میتواند به این ملت ضربه بزند، امریکا نیست. اتّحاد غرب هم نیست. همچنان که اتّحاد شرق و غرب هم نتوانست به ما ضربه بزند. او خدای ناکرده و پناه بر خدا خودِ ما هستیم.
23:19 - 24 اردیبهشت 1405