معادله‌ی آتش‌بس و مذاکره

✍️مهدی عنایت زادهآیا آتش‌بس و مذاکره، میزان شدت در حملات نظامی علیه دشمن را کاهش داده است؟ بنده معتقدم اگرچه آتش‌بس ایده‌آل ما نیست و حتی به ظاهر موج‌های روزشمار چهل روز اول به چشم نمی‌آید و برخی در درون دولت به دنبال انفعال در معادلات هستند، اما چرخش معادلات نظامی رخ نداده است. زیرا معادله‌ی ما قبلِ آتش‌بس این بوده که اگر بزنند، میزنیم. دقیقا همین معادله نیز هم‌اکنون صادق است و این را در روزهای پسا آتش‌بس عملا نشان دادیم. در اولین روز آتش‌بس که آن‌را دشمن نقض کرده همین روال جاری بوده (پاسخ به دشمن در ۱۹ فروردین به جهت حمله به لاوان) الان نیز همین جاری است (حملات به منافقین در کردستان عراق/ پاسخ به حمله‌ی به قشم)این آتش‌بس به معنای کم‌کاری در انتقام خون امام شهید و جبهه‌ی مقاومت نیست چرا که نفسِ‌ این آتش‌بس معادله را تغییر نداده و ایده‌آل ما (نابودی رژیم صهیون/ اخراج امریکا از منطقه) به صورت تدریجی محقق خواهد شد.
17:13 - 10 مايو 2026

2 التفاعل
29٫9k من المشاهدات


1 الإجابة