بسم اللهاز غفوری سیکلیاز دایی بی شرف گنده لاتکیانیان و پرستویی حروم لقمه و...شروع کنید اگه واقعا عادل هستید
@user170909998263357686724 دی 1404بسم اللهاز غفوری سیکلیاز دایی بی شرف گنده لاتکیانیان و پرستویی حروم لقمه و...شروع کنید اگه واقعا عادل هستید
@Iranazizam24 دی 1404در پاسخ بهلطفا اینترنت رو وصل کنید.چرا بعضی از کاربرهای اینجا خوششون میاد مردم اینترنت نداشته باشن؟ مگه شما ایرانی نیستید؟ مگه در یک کشور زندگی نمی کنیم؟ زبون مون یکی نیست؟ یا سیم کارت سفید دارید و براتون مهم نیست مردم اینترنت داشته باشن؟
@RasoolSaeedNejad24 دی 1404در پاسخ بهبازیگر، فوتبالیست، رسانهایها، صاحبان کسب و کار مشکوک و هرکسی که با حرفهاش یا کارهاش باعث بهم ریختن نظم کشور شده رو بدون مماشات و با قاطعیت برخورد کنید
@user170909998263357686724 دی 1404در پاسخ بهباورتون میشه این بی شرفا که جوانان رو تحریک می کردن، مالیات نمیدن و باید این خسارت رو از جیب ما مردم عادی که مالیات میدیم اخذ کنن؟نظام به این مقتدری چرا باید از مشتی اوباش بیسواد مثل غفوری و دایی و پرستویی و کیانیان بترسه؟این بی شرفا تنبیه مالی بشن برای همیشه لال میشن
@user17082411774424 دی 1404در پاسخ بهبا سلام و احترام، امیدوارم، بدنیست در این مورد نیم نگاهی به قوانین کشورهای غربی حتی ترکیه بیندازید، کاپیتان اسبق تیم ملی ترکیه که در جام جهانی چهارم شد با انتقاد از اردوغان، اموالش مصادره و از کشور اخراج شد و الان در آمریکا راننده تاکسی اینترنتی اوبر هست، با این قانون هیچ کسی این کارها را نخواهد کرد…نمایش بیشتر
@user170909998263357686724 دی 1404متاسفانه هیچ کاری نمیکنید ...تازه بهشون امتیاز هم می دیدمگه همین غفوری بی شرف تو فتنه مهسا هر غلطی نکرد؟ الان عضو باشگاه استقلال شدهتجربه میگه هر کی لگد بزنه بیشتر مورد تکریم قرار میگیرهدفعه بعد سراغ خودتون میان حداقل بخاطر حفظ جان مجموعه تحت امر خودتون هم شده این اوباش ولگرد مزدوز سلبریتی رو سر…نمایش بیشتر
@user170909998263357686724 دی 1404در پاسخ بهکاربر جوان آمریکا و اسراییل اگه جرات داشتن معطل توی مزدور دوزاری نمی شدنآقای فارس چرا این ... اینجا رها شدن هر مزخرفی میگن دوستان گزارش این مزدوران رو به اطلاعات سپاه منتقل کنید
@H_h_Y24 دی 1404در پاسخ بهبسيار عالي خداخيرتون بده، شك نكنيد يكي از دلايل شلوغ كاري عده ايي سلبريتي دقيقا همينه كه ازشون ماليات گرفته نشه درصورتي كه مردم عادي و بدون خونه و ماشين و كارمند عادي ماليات ميدن اما اين بيشرفا با كاخ و ماشينهاي آنچناني هيچي پرداخت نميكنن كه باعث آسيب هم هستن به درد نخوران
@user170909998263357686724 دی 1404اینقد سست رفتار کردید و با ریش سفیدی رفتار کردید تا یه مشت سلبریتی سیکلی برای نظام شاخ بشنبابا شاخشان را بشکنید تا بتمرگن سر جاشوناز چیه این اراذل می ترسید
@user170909998263357686724 دی 1404در پاسخ بهاگه خسارت از جیب ما پرداخت بشه ملت حق دارن تمام فروشگاه های دایی و غفوری را به آتش بزنن
@user17082769413624 دی 1404در پاسخ بهمهم ترین اقدام قوه قضاییه باید پیگیری و مطالبه حقوق عموم مردم جامعه باشد نه اینکه خانواده کشته شدگان و یا متضرر های مالی را با معترضین به اموال و جان مردم روبرو کنند و بگویند باید رضایت شخصی اخذ شود حتی برای اجرای حکم اعدام . اینگونه خیانت ها و مردم کشی علاوه بر داغ دار نمودن خانواده های متوفی ، ضرر…نمایش بیشتر
@user17683371992324 دی 1404بایستی این پولدارهای معترض که یک عده جوان نادان را در اینستاگرام تحریک میکنند و گول میزنند را نه زندانی بلکه نقره داغ کنید ، میروند در زندانی که مثل هتل براشون میمونه ژست چگوارا میگیرند و کلی جایزه بهشون میدن ولی از پرداخت جریمه بیشتر زجر میکشند ، چون تمام زندگی اینها پوله ، این ژست ها رو هم میگیر…نمایش بیشتر
@Amirhadi124 دی 1404در پاسخ بهخوبه. فقط مهاجرانی و مدنیزاده و ...تحریک کننده بودن. مدنی زاده قهقهه میزنه و میگه الان؟ یا الان؟به غیر این لیستهای زیاد دیگهای هست از تحریککنندهها. کسایی که فساد به بار آوردن تو بانکها و پروژههای عمرانی و ... حالا راست راست میچرخن