اخیراً هنگام مراجعه به عابربانک برای انجام کارتبهکارت، با صحنهای عجیب روبهرو شدم. سه نفر که ظاهراً با یکدیگر همراه بودند، با استفاده از چندین کارت بانکی مختلف در حال برداشت وجه نقد از دستگاه بودند. دقایقی بعد، فرد دیگری نیز به آنها ملحق شد و تعدادی کارت بانکی در اختیارشان قرار داد. همچنین یکی از آنها در تماس تلفنی عنوان میکرد که شب گذشته نیز در منطقهای دیگر مشغول جمعآوری پول نقد از عابربانکها بوده است. این موضوع پرسشهایی را ایجاد میکند که هدف این افراد از جمعآوری گسترده پول نقد چیست و چرا برخی افراد در حال خارج کردن مبالغ قابل توجهی پول نقد از بازار و شبکه بانکی هستند؟
بانک مرکزی کشور
@soorii25 اردیبهشت 1405فارس من عنوان مطلب ارسالی را چرا تغییر می دهید؟ این عنوانی که انتخاب کردید فهم مطلب من را ناقص کرد.هم دیر منتشر میکنید هم عنوانها را تغییر می دهید. کلمه برداشت چیه در عنوان گذاشتید؟ این عنوانی که نوشتید منعکس کننده مطلب من نبود. اون عده برداشت نمی کنند بلکه وجوه نقد را از بازار جمع می کنند @Fars_CRM
@user170910037334376642730 اردیبهشت 1405ضرورت تبدیل صهیونیسمشناسی به اولویت علمی کشور
مطالبهجای خالی صهیونیسمشناسی در دانشگاهها
صهیونیسم چیست؟ در کشور ما آنطور که باید، به بزرگترین دشمن خونیمان صهیونیسم نپرداختهایم. به نظر میرسد آگاهی عمومی و سازمانی درباره موضوع صهیونیسم به اندازهای که لازم است گسترده و دقیق نیست. بهتر است در مقابل دشمن بیدار بود و آن را لحظه به لحظه در لایه های مختلف رصد کرد. لازم است پژوهش های گسترده ای درمورد صهیونیسم و صهیونیست ها انجام دهیم. اقدامات ضروری: - راه اندازی پژوهشگاه هایی جهت شناخت بزرگترین دشمنمان. - به اساتید و پژوهشگرانی نیاز داریم که در مورد صهیونیسم و صهیونیستها پژوهش و تحقیقات انجام دهند و آنها را در اختیار اقشار مختلف جامعه علیالخصوص دانشجویان قرار دهند و در دانشگاه ها بطور کاملا موثر، جدی و هدفمند تدریس شوند. - پژوهش ها باید در قالب برنامه های مستند و سخنرانی در آمده و در تلویزیون به نمایش گذاشته شوند تا مردم بدانند از نظر معنوی چگونه با صهیونیسم مقابله کنند و سردمداران و پیاده نظام های آنها را بشناسند. تمام سردمداران، پیاده نظام ها و افراد کلیدی و اصلی آنها شناسایی و تحت نظر گرفته شوند، نه تنها نتانیاهو: - برای گروگانگیری یا حذفشان. - تا جلوی عملیات هایشان را بگیریم و علیهشان عملیات اجرا کنیم. - جاسوس هایشان را شناسایی کنیم تا قربانی آنها نشویم. - تا بفهمیم چه کسی را چطور و کجا بزنیم یا گروگان بگیریم. امیرالمومنین امام علی (ع): مرد جنگجو هميشه بيدار و هوشيار است، و هر كه از دشمن آسوده بخوابد دشمن نسبت به او نخواهد خفت.
مركز گسترش سينماي مستند و تجربی، سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی وزارت آموزش و پروررش، موسسه های پژوهشی، مسئولین محترم دولتی، رئیس جمهور، وزرت اطلاعات، وزارت اطلاعات و حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، صدا و سیمای جمهورری اسلامی ایران، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور، مجلس شورای اسلامی ایران
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@Ebrahim_sejjil6 خرداد 1405در پاسخ بهسلام.از پویش شما حمایت شد ممنون میشم از پویش ما حمایت و به دیگران معرفی کنیدسپاسhttps://farsnews.ir/Ebrahim_sejjil/1779651424852661433مطالبهلزوم ساماندهی توزیع سوخت در جایگاههای بنزین
بسمی تعالی جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی با سلام و احترام، اینجانب به عنوان یکی از شهروندان کشور، بدینوسیله مراتب اعتراض شدید خود و بخش بزرگی از مردم ایران را نسبت به وضعیت نابسامان و تبعیضآمیز توزیع سوخت در جایگاههای سراسر کشور به استحضار میرسانم. در حال حاضر، مردم برای دریافت سهمیه سوخت خود، ناچار به تحمل صفهای طاقتفرسای چندینساعته هستند که منجر به اتلاف وقت و انرژی سرمایههای انسانی کشور میشود. متأسفانه در حاشیه این صفها، شاهد شکلگیری یک بی عدالتی های آشکار هستیم؛ بدین صورت که مسئولین و متصدیان برخی جایگاهها، در قبال دریافت مبالغ غیرقانونی، خارج از نوبت و با حجم بسیار بیشتر از سهمیه رسمی، سوخت را به افراد خاص عرضه میکنند. این اقدام که در بسیاری از نقاط کشور به یک رویه عادی تبدیل شده، نهتنها توهینی آشکار به حقوق شهروندی است، بلکه بیانگر وجود یک شبکه توزیع خارج از شبکه (قاچاق داخلی) است که سود آن مستقیماً به جیب متخلفان میرود. لذا از جنابعالی به عنوان ریاست مجلس درخواست دارم: ۱. با قید فوریت دستور تشکیل کارگروهی برای نظارت میدانی و بازرسی ویژه از عملکرد جایگاههای سوخت سراسر کشور را صادر فرمایید. ۲. با هدف حذف رانت، جلوگیری از اتلاف وقت مردم و قطع دست دلالان سوخت، طرحی جهت «تخصیص سهمیه روزانه ۲۰ لیتر بنزین آزاد بر روی کارت سوخت شخصی هر خودرو» تصویب گردد تا شهروندان بتوانند بدون نیاز به صفهای طولانی و بدون دغدغه سوءاستفاده جایگاهداران، سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند. بدیهی است که تداوم این وضعیت، نارضایتی عمومی را تشدید کرده و تنها کسانی با این اصلاحات مخالفت خواهند کرد که از وضعیت آشفته فعلی و فروش غیرقانونی سوخت، منافع نامشروع کسب میکنند. پیشاپیش از دغدغهمندی و پیگیری جنابعالی در راستای احقاق حقوق مردم سپاسگزارم. با احترام جمعی از شهروندان معترض به این موضوع
مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، قوه قضائیه، مردم ایران
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه