مطالبه

تعداد زیاد افاغنه با خانواده‌ در روستاهای استان تهران نگران کننده ست

بخاطر جنگ مدتی به لواسان رفتیم. لواسان در استان تهران مملو از افغانی بود. در صف نانوایی در لواسان کل صف افغانی بودند و فقط ۲ نفر ایرانی بودند! همه افغانها هم با کل خانواده شان در ایران هستند. خانواده های پرجمعیت و پر از بچه دارند. فقط یارانه نان و آب و انرژی و بهداشت و آموزش افغانها ارقام بسیار سنگینی میشود که بر دوش ایران افتاده. در افغانستان نه جنگ است نه ناامنی. پس چرا برای بازگشت این جمعیت زیاد به کشورشان تدبیری نمی شود؟ از وزارت محترم کشور و از وزارت خارجه خواهشمندیم برای بازگشت افغانها به افغانستان سریعتر برنامه ریزی کنند

وزارت کشور، سازمان اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، وزارت خارجه، استانداری تهران، پلیس اتباع و مهاجرین خارجی

0
100
گزارش از مطالبه
14:58 - 26 اسفند 1404

2 نقل قول
359 بازدید



1 پاسخ

@soorii26 اسفند 1404
مشکل این مطالبه چی بود که بایگانی شد؟ یک مشکل بیان شده که نیاز به رسیدگی داره.‎@Fars_CRM