مشکل این مطالبه چی بود که بایگانی شد؟ یک مشکل بیان شده که نیاز به رسیدگی داره.@Fars_CRM
بخاطر جنگ مدتی به لواسان رفتیم. لواسان در استان تهران مملو از افغانی بود. در صف نانوایی در لواسان کل صف افغانی بودند و فقط ۲ نفر ایرانی بودند! همه افغانها هم با کل خانواده شان در ایران هستند. خانواده های پرجمعیت و پر از بچه دارند. فقط یارانه نان و آب و انرژی و بهداشت و آموزش افغانها ارقام بسیار سنگینی میشود که بر دوش ایران افتاده. در افغانستان نه جنگ است نه ناامنی. پس چرا برای بازگشت این جمعیت زیاد به کشورشان تدبیری نمی شود؟ از وزارت محترم کشور و از وزارت خارجه خواهشمندیم برای بازگشت افغانها به افغانستان سریعتر برنامه ریزی کنند
وزارت کشور، سازمان اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، وزارت خارجه، استانداری تهران، پلیس اتباع و مهاجرین خارجی
@soorii26 اسفند 1404مشکل این مطالبه چی بود که بایگانی شد؟ یک مشکل بیان شده که نیاز به رسیدگی داره.@Fars_CRM