در روستاها به علت ضعف نظارت و ضعف دهیاری موارد متعدد زمین خواری و تپه خواری رخ میده که نمی دانیم به چه شماره ای اطلاع دهیم تا بسرعت رسیدگی بشه. در اینترنت چند شماره بود اما به هر کدام که زنگ زدیم یا غیرفعال بود یا کسی پاسخگو نبود. در جاده سد لتیان استان تهران جلوی چشم همه کوه و تپه های سنگی را سوراخ میکنن و ویلا و مغازه میسازند و کسی نیست جلوگیری کند. بخاطر آینده کشور باید با قدرت جلوی زمین خواری ها را گرفت.
دادستان، وزارت کشور، سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور
@user170910153211873928825 اسفند 1404در پاسخ بهگشتم نبود نگردنیست بنده هم چند ساله دقت کنید چند ساله چند هکتار زمینخواری در روستای بابرسفلی بخش کوهین قزوین را به مسئولین مربوطه گزارش میدم اما متاسفانه هیچ کدام رسیدگی نمیشههفته پیش هم در همان روستا چند هکتار از مراتع را هم شخم زدن و تصرف کردن به هرجا میرم و به هر سازمانی تماس میگیرم رسیدگی نم
@user170910153211873928825 اسفند 1404این پویش رو در زیر تمام خبرها منعکس کنید تا حمایتها به حد مجاز برسه شاید یکی پیدا شد و رسیدگی کرد
@soorii26 اسفند 1404لطفا از مطالبه دیگرم هم حمایت کنیدhttps://farsnews.ir/soorii/1769580114637439434مطالبهجمعیت افغانها در ایران به زیر یک میلیون نفر برسد
سالهاست که افغانها به بهانه جنگ و ناامنی در ایران اقامت دارند و دولت ایران هزینه مالی سنگینی برای حضور افغانها در ایران پرداخته. اما در ۳ سال اخیر که افغانستان در شرایط ثبات و امنیت قابل قبولی به سر میبرد و شرایط بازگشت افغانها به افغانستان کاملا فراهم شده است باز همچنان جمعیتشان در ایران چند میلیون نفری است! این مساله سوالات و نگرانی های زیادی برای مردم ایران ایجاد کرده است. بخصوص در جنگ ۱۲ روزه و اغتشاشات اخیر کشور نگرانی های زیادی در مورد حضور چند میلیون اتباع در افکار عمومی ایرانیان شکل گرفته است. با توجه به اینکه از ابتدا پذیرش افغانها در ایران موقت و در شرایط اضطرار بوده و در حال حاضر با توجه به ثبات و امنیت افغانستان، ضوابط پناهندگی شامل بیشتر افغانهای ساکن ایران نمیشود. سوال مهم مردم ایران اینست که کارت پناهندگی آمایش افغانها چرا همچنان تمدید میشود وقتی شرایط جنگی افغانستان پایان یافته است؟ امیدواریم دولت و مجلس برای بازگشت افغانها به افغانستان با طرف افغانی وارد مذاکره جدی شده و این پرونده با سرعت رسیدگی شود و به سرانجام برسد. جز نیروی کار موقت افغانی آن هم در مشاغل خاص و دانشجویان و سرمایه گذاران افغانی حضور چند میلیون افغانی با کل خانواده در ایران توجیه ندارد و بار مالی سنگینی به دولت و مردم ایران وارد می کند. با تشکر
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطهنمایش گزارش
@Burse9926 اسفند 1404در پاسخ بهیکپارچه و یکسان سازی و نظارت بر حقوق ها و پاداش ها و قراردادهای سازمان های خصوصی و دولتی و خصولتی به طوری که تفاوتی بین حقوق کارگر و کارمند و مدیر نباشد.مطالبهیکسانسازی حقوق مدیران با کارمندان و کارگران
دقت کنید سالهاست نجومی بگیران علاوه بر حقوق های نا متعارف به خود پاداش های نجومی هم میدهند!!!! جالب اینجاست خیلی از این پاداش ها و حقوق ها به خاطر قوانین بورسی اعلام میشود و به طور قانونی خودشان برای خودشان امضا میزنند و تصویب میکنند!!!!!!!!!! چه شد کارمان به اینجا رسید؟؟؟! درخواست دارم تمام حقوق ها و پاداش ها یکپارچه شود و حتی الامکان به طور کلی پاداش ها حذف شوند و حقوق ها به صورت یکسان پرداخت شود. آن کارگر و کارمند چنان زحمتی میکشد که محال است مدیر حاضر باشد جای خودش را با او عوض کند! پس چرا باید حقوق مدیران از کارگران و کارمندان بیشتر باشد؟ بر عکس اگرم قرار بر دادن حقوق بیشتر باشد به کارگر و کارمند باید حقوق بیشتری داد.چون تصمیمات همان مدیران وضع شرکت ها و سازمان ها را به این ناترازی رسانده است. مدیران شرکت ها و بانک ها و شرکت ها و سازمان های دولتی و خصولتی تا به حال چه گلی به سر سازمان و کشور و شرکت های زیر مجموعه زدند که باید اینهمه حقوق نجومی بگیرند و پاداش های نامتعارف بگیرند و برای خود کف بزنند و بار ناترازیشان هم همان کارگران و کارمندان با تورم و گرانی باید بدهند. مگر مدیران و مسئولان برای خدمت به مردم و کشور نیامده اند ؟ پس چرا اینهمه در پاداش و حقوق نجومی خودشان را غرق کرده اند و سهامدار و یا مردم باید تاوان آن را بدهند؟ پاداش برای چه؟حقوق نجومی بابت چه؟ همین رویه خراب و فساد زا باعث کسر بودجه شده است. به گفته خود دولت نزدیک به همه بودجه کشور خرج حقوق و کاغذ بازی میشود.!!! آخه مگر میشود و مگر داریم؟ هیات مدیره ها خودشان مینشینند و جلوی دوربین پاداش و حقوق تصویب میکنند و خرج خود میکنند آنهم از جیب بیت المال در شرکت ها و سازمان های دولتی و از جیب سهامدار در شرکت ها و نمادهای خصوصی یا خصولتی!!!! افراد با هم لابی میکنند تا از بودجه و پول صندوق ها پول بیشتری به جیب بزنند!! کسی فکر کارایی و مولد سازی سازمان زیر مجموعه و زیردستش نیست و فقط،شعار مولد سازی میدهد و دانش بنیان دانش بنیان میکنند و دائم لابی میکنند تا پول بیشتری بگیرند و پنهان و آشکارا در حال خوردن پول ها هستند. برداشت غیر مجاز (دزدی)را ، حقوق و پاداش نام نهادند و شیک و مودبانه در حال برداشت هستند.انهم به اسم قانون و با صورت قانونی!!!! حال بماند چه حجم از زیر میزی ها و ساخت و پاخت ها و قرار دادها را طوری مهندسی میکنند که همه به جیب نامبارکشان سر ریز میشود. مسابقه گذاشتند برای گرفتن پول بیشتر در حالیکه باید برای کارایی شرکت و سازمان مسابقه ایجاد کنند . قرار داد پشت قرار داد چه از نوع باشگاهی و ورزشی چه از نوع اقتصادی و در آخر این قراردادها را کسی نیست بررسی کنند که نتایجش چه میشود و چه کسانی برلی چه و چطور و بابت چه این حجم قراردادها را بسته اند و سودش و یا ضررش به نفع چه کسی است یا چه کسی پاسخگوی آن است. سازمان ها اکثرا ناتراز و نا کارا و در حال تولید تورم و بوروکراسی هستند و تمام این پول ها آشکارا و پنهان در انبوه این بوروکراسی در جیب مدیرانی میرود که فقط به جیب خود و اطرافیانشون فکر میکنند. هر کسی در سازمانی مدیر میشود تمام توان خود را به کار میبرد تا بیشتر حقوق و پاداش بگیرد و سازمان زیر مجموعه خود را چپاول کند. مثلا هیات مدیره های بانک ها پاداش های نجومی برای خود در مجمع عمومی تصویب میکنند!!!!. گویا این مجمع ها شده تصویب پاداش،های نجومی از جیب مردم و سهامدار خرد.گویا نجومی بگیری قانونی و عادی شده است.!!!آنهم برای افراد خاص!دلیل خالی شدن صندوق های بانک ،بیمه و توسعه و هر صندوق دیگر گذاشتن افرادی است که به خود خدمت میکنند نه به مردم و سازمان مربوطه اشان. بهتر آن است که مثل نقل و انتقالات بانکی که توسط سامانه یکپارچه بانک مرکزی رصد میشود حقوق ها و پاداش ها نیز توسط این سازمان رصد و ثبت شود و در مرحله بعدی کلیه حقوق ها یکپارچه و یکسانسازی شود و در مرحله بعد حقوق ها و پاداش های نامتعارف از مدیران پس گرفته شود و به بیت المال برگردد. در مرحله اخر هر مدیر در هر سازمانی که بوده اگر تصمیماتش اشتباه بوده و یا مفید نبوده از پول بازنشستگی او کسر گردد و اموال نامشروع او به بیت المال برگردد تا کسی جرات نکند صندوق ها را خالی کند و برای خود پاداش و حقوق نجومی تصویب کند. تمام این حقوق ها که باید صرف ساخت کشور میشد و پروژه های نیمه تمام را بهداتمام میرساند. هر کسی حقوق یا پاداش و یا حق بیمه غیر متعارف گرفته باید پولش از او پس گرفته شود و توسط افراد پاکدست به بخش تولید واقعی برسد. حقوق مدیران را با کارگران و کارمندان یکپارچه و یکسان کنید تا ببینید چگونه آحاد مردم پشت شما نماز خواهند خواند. عدالت را برگردانید و دست مدیران را از،صندوق ها و پاداش ها کوتاه کنید. خدای متعال بابت اعمالتان پاداشش را خواهد داد انشالله
سازمان بازرسی کل کشور، قوه قضائیه، دولت مجلس وزیر اقتصاد، رئیس جمهور، یا وزارت کار و رفاه اجتماعی یا سازمان برنامه و بودجه کشور، بانک مرکزی کشور
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@Burse9926 اسفند 1404در پاسخ بهیکپارچه و یکسان سازی و نظارت بر حقوق ها و پاداش ها و قراردادهای سازمان های خصوصی و دولتی و خصولتی به طوری که تفاوتی بین حقوق کارگر و کارمند و مدیر نباشد.مطالبهیکسانسازی حقوق مدیران با کارمندان و کارگران
دقت کنید سالهاست نجومی بگیران علاوه بر حقوق های نا متعارف به خود پاداش های نجومی هم میدهند!!!! جالب اینجاست خیلی از این پاداش ها و حقوق ها به خاطر قوانین بورسی اعلام میشود و به طور قانونی خودشان برای خودشان امضا میزنند و تصویب میکنند!!!!!!!!!! چه شد کارمان به اینجا رسید؟؟؟! درخواست دارم تمام حقوق ها و پاداش ها یکپارچه شود و حتی الامکان به طور کلی پاداش ها حذف شوند و حقوق ها به صورت یکسان پرداخت شود. آن کارگر و کارمند چنان زحمتی میکشد که محال است مدیر حاضر باشد جای خودش را با او عوض کند! پس چرا باید حقوق مدیران از کارگران و کارمندان بیشتر باشد؟ بر عکس اگرم قرار بر دادن حقوق بیشتر باشد به کارگر و کارمند باید حقوق بیشتری داد.چون تصمیمات همان مدیران وضع شرکت ها و سازمان ها را به این ناترازی رسانده است. مدیران شرکت ها و بانک ها و شرکت ها و سازمان های دولتی و خصولتی تا به حال چه گلی به سر سازمان و کشور و شرکت های زیر مجموعه زدند که باید اینهمه حقوق نجومی بگیرند و پاداش های نامتعارف بگیرند و برای خود کف بزنند و بار ناترازیشان هم همان کارگران و کارمندان با تورم و گرانی باید بدهند. مگر مدیران و مسئولان برای خدمت به مردم و کشور نیامده اند ؟ پس چرا اینهمه در پاداش و حقوق نجومی خودشان را غرق کرده اند و سهامدار و یا مردم باید تاوان آن را بدهند؟ پاداش برای چه؟حقوق نجومی بابت چه؟ همین رویه خراب و فساد زا باعث کسر بودجه شده است. به گفته خود دولت نزدیک به همه بودجه کشور خرج حقوق و کاغذ بازی میشود.!!! آخه مگر میشود و مگر داریم؟ هیات مدیره ها خودشان مینشینند و جلوی دوربین پاداش و حقوق تصویب میکنند و خرج خود میکنند آنهم از جیب بیت المال در شرکت ها و سازمان های دولتی و از جیب سهامدار در شرکت ها و نمادهای خصوصی یا خصولتی!!!! افراد با هم لابی میکنند تا از بودجه و پول صندوق ها پول بیشتری به جیب بزنند!! کسی فکر کارایی و مولد سازی سازمان زیر مجموعه و زیردستش نیست و فقط،شعار مولد سازی میدهد و دانش بنیان دانش بنیان میکنند و دائم لابی میکنند تا پول بیشتری بگیرند و پنهان و آشکارا در حال خوردن پول ها هستند. برداشت غیر مجاز (دزدی)را ، حقوق و پاداش نام نهادند و شیک و مودبانه در حال برداشت هستند.انهم به اسم قانون و با صورت قانونی!!!! حال بماند چه حجم از زیر میزی ها و ساخت و پاخت ها و قرار دادها را طوری مهندسی میکنند که همه به جیب نامبارکشان سر ریز میشود. مسابقه گذاشتند برای گرفتن پول بیشتر در حالیکه باید برای کارایی شرکت و سازمان مسابقه ایجاد کنند . قرار داد پشت قرار داد چه از نوع باشگاهی و ورزشی چه از نوع اقتصادی و در آخر این قراردادها را کسی نیست بررسی کنند که نتایجش چه میشود و چه کسانی برلی چه و چطور و بابت چه این حجم قراردادها را بسته اند و سودش و یا ضررش به نفع چه کسی است یا چه کسی پاسخگوی آن است. سازمان ها اکثرا ناتراز و نا کارا و در حال تولید تورم و بوروکراسی هستند و تمام این پول ها آشکارا و پنهان در انبوه این بوروکراسی در جیب مدیرانی میرود که فقط به جیب خود و اطرافیانشون فکر میکنند. هر کسی در سازمانی مدیر میشود تمام توان خود را به کار میبرد تا بیشتر حقوق و پاداش بگیرد و سازمان زیر مجموعه خود را چپاول کند. مثلا هیات مدیره های بانک ها پاداش های نجومی برای خود در مجمع عمومی تصویب میکنند!!!!. گویا این مجمع ها شده تصویب پاداش،های نجومی از جیب مردم و سهامدار خرد.گویا نجومی بگیری قانونی و عادی شده است.!!!آنهم برای افراد خاص!دلیل خالی شدن صندوق های بانک ،بیمه و توسعه و هر صندوق دیگر گذاشتن افرادی است که به خود خدمت میکنند نه به مردم و سازمان مربوطه اشان. بهتر آن است که مثل نقل و انتقالات بانکی که توسط سامانه یکپارچه بانک مرکزی رصد میشود حقوق ها و پاداش ها نیز توسط این سازمان رصد و ثبت شود و در مرحله بعدی کلیه حقوق ها یکپارچه و یکسانسازی شود و در مرحله بعد حقوق ها و پاداش های نامتعارف از مدیران پس گرفته شود و به بیت المال برگردد. در مرحله اخر هر مدیر در هر سازمانی که بوده اگر تصمیماتش اشتباه بوده و یا مفید نبوده از پول بازنشستگی او کسر گردد و اموال نامشروع او به بیت المال برگردد تا کسی جرات نکند صندوق ها را خالی کند و برای خود پاداش و حقوق نجومی تصویب کند. تمام این حقوق ها که باید صرف ساخت کشور میشد و پروژه های نیمه تمام را بهداتمام میرساند. هر کسی حقوق یا پاداش و یا حق بیمه غیر متعارف گرفته باید پولش از او پس گرفته شود و توسط افراد پاکدست به بخش تولید واقعی برسد. حقوق مدیران را با کارگران و کارمندان یکپارچه و یکسان کنید تا ببینید چگونه آحاد مردم پشت شما نماز خواهند خواند. عدالت را برگردانید و دست مدیران را از،صندوق ها و پاداش ها کوتاه کنید. خدای متعال بابت اعمالتان پاداشش را خواهد داد انشالله
سازمان بازرسی کل کشور، قوه قضائیه، دولت مجلس وزیر اقتصاد، رئیس جمهور، یا وزارت کار و رفاه اجتماعی یا سازمان برنامه و بودجه کشور، بانک مرکزی کشور
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user170910060453303695214 خرداد 1405در پاسخ بهقیمت بنزین را مثل کشور عربستان ازاد کنید لیتری 50هزارتومان و نفری بیست میلیون تومن از درامدش را به هر کدملی دولت ایران بدهد تا فقر نابود شود ماهی 15میلیون کرایه خانه میدهم 25متر جا را در شهر قم