اژهای: شوراها حلقه اصلی بین مردم و حکومت هستند
رئیس قوه قضائیه گفت: باید از شوراها استفاده کرد تا حکومت بتواند از ظرفیتهای مردمی استفاده کرده و مردم هم بتوانند حق خود را استیفا کنند.
به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس، حجتالاسلام والمسلمین محسنی اژهای طی سخنانی در نشست با اعضای شورای عالی استانها، گفت: باید از شوراها استفاده کرد تا حکومت بتواند از ظرفیتهای مردمی استفاده کند و مردم هم بتوانند حق خود را استیفا کنند. پایان پیام/
13:31 - 21 تیر 1402