احکام ۱۵درصد بازنشستگان وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی صادر شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام ۱۵درصد بازنشستگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد.
به گزارش گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، نعمت الله ترکی،مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با پیگیری های انجام شده برای صدور احکام ۱۵درصد بازنشستگان عزیز وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی، این احکام برای حدود ۱۸۰هزار نفر از بازنشستگان مشمول صادر شد. به گفته وی، این احکام پس از صدور، در سامانه احکام در نرم افزار صبا و همچنین درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری بارگذاری شده است. ترکی یادآور شد: احکام سال ۱۴۰۲ بازنشستگان زیرپوشش صندوق بازنشستگی کشوری براساس مصوبه جدید درحال آماده سازی است تا پس از ابلاغ رسمی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تامین اعتبارات لازم، به سرعت صادر شود و در اختیار بازنشستگان عزیز قرار گیرد. پایان پیام/
بازنشستگان
14:41 - 27 فروردین 1402

2 بازنشر
98 بازدید



1 پاسخ