در بازدید‌های سرزده وزیر بهداشت چه گذشت؟

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز به صورت سرزده از داروخانه شبانه روزی پاسداران و یک مرکز اورژانس بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، بهرام عین اللهی با حضور در این داروخانه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف به گفتگو با مدیران فنی و مسئولان داروخانه و مراجعان پرداخته و وضعیت موجودی داروها، به ویژه موجودی سرم‌ها و انواع آنتی بیوتیک‌ها را مورد بررسی میدانی قرار داد. بر اساس این گزارش بررسی سامانه‌های رایانه‌ای داروخانه و اتصال آنها به سامانه تی‌تک سازمان غذا و دارو، میزان رضایت مردمی از وضعیت دارویی و وضعیت پرداختی بیمه ها به داروها و داروخانه بخش دیگری از بازدید وزیر بهداشت از این داروخانه بود. همچنین در پی برودت هوا و بارش برف طی روزهای اخیر در تهران و شدت بیشترِ بارش‌ها در مناطق پنج‌گانه شمال تهران، دکتر بهرام عین اللهی امروز با حضور در پایگاه ۲۲۰ اورژانس منطقه قلهک در منطقه ۳ تهران از روند خدمت رسانی اورژانس ۱۱۵ به هموطنان بازدید کرد. وزیر بهداشت در این بازدید به بررسی تعداد آمبولانس ها و موتورلانس ها و دفتر عملکرد روزانه و همچنین تعداد ماموریت‌های این پایگاه در یک هفته اخیر پرداخت. گفتگوی تلفنی با میعادفر، رییس اورژانس کشور درباره آخرین وضعیت امداد‌های مردمی اورژانس تهران و همچنین گفتگو با تکنسین‌ها و کارشناسان سازمان اورژانس واقع در پایگاه ۲۲۰ قلهک و بررسی گزارش عملکرد و شیفت‌های آنان، بخش دیگری از بازدید دکتر عین اللهی بود. پایان پیام/
وزیر بهداشت
وزیر بهداشت
14:34 - 27 دی 1401

0 بازدید



1 پاسخ