تقدیر انجمن‌های علمی پزشکی از وزیر بهداشت+نامه

جمعی از انجمن های پزشکی سلامت مادر و کودک از وزیر بهداشت به خاطر سیاست‌های توسعه جمعیت جوان و متعالی کشور تقدیر کردند.
به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،جمعی از انجمن های پزشکی سلامت مادر و کودک از وزیر بهداشت به خاطر سیاست‌های مختلف در حوزه بهداشت و توسعه جمعیت جوان و متعالی کشور تقدیر کردند. انتهای پیام/
نمکی
10:27 - 6 خرداد 1400

3 بازنشر
34 بازدید



1 پاسخ