عذرخواهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به خاطر ضرب و شتم یک خبرنگار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نامه‌ای مراتب عذرخواهی و پوزش هیات رئیسه این دانشگاه را درباره وقوع حادثه برخورد و مصدومیت خبرنگار فائزه مؤمنی را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نامه‌ای خطاب به مدیر روابط عمومی دانشگاه درخواست کرد تا مراتب عذرخواهی و پوزش هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره وقوع حادثه برخورد و مصدومیت خبرنگار فائزه مؤمنی را اعلام کند.
دانشگاه
13:56 - 29 اردیبهشت 1400

3 بازنشر
59 بازدید



1 پاسخ