برگزاری مسابقه زیباترین آدم برفی‌

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران همزمان با بارش سنگین برف در پایتخت، از تهرانی‌ها خواست به همراه خانواده‌هایشان زیباترین آدم برفی تهران را بسازند و جایزه بگیرند.
به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، مجتبی دانشور مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران درباره مسابقه آدم‌برفی اظهار داشت: تهران همزمان با بارش سنگین برف به میزبانی مسابقه زیباترین آدم برفی می‌رود و شهرداری بنا دارد برنامه‌ای در این زمینه اجرا کند. وی اعلام کرد: برای این مسابقه شهروندان تهرانی تصویر آدم برفی هایشان را با هشتک #خاطره_برفی در صفحات مجازی خود منتشر کنند یا از طریق دایرکت به آدرس اینستاگرام اداره کل آموزش های شهروندی با عنوان (shahrvandi.tehran) ارسال کنند. به گفته مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، به 200 عکس برتر از زیباترین آدم برفی‌های شهر تهران جایزه ۳۰۰ هزارتومانی اهدا خواهد شد. انتهای پیام/
بارش برف در « تبریز »
11:07 - 29 دی 1398

2 Reposts
42 Views


1 Reply