خبرنگار فارس برگزیده جشنواره ترافیک شد
در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگ رانندگی و انضباط ترافیکی از «مریم عربانصاری» خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در بخش گزارش خبری تقدیر شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، آیین اختتامیه جشنواره فرهنگ رانندگی و انضباط ترافیکی در سالن اجتماعات پلیس راهور ناجا برگزار شد. در این جشنواره مریم عرب انصاری خبرنگار حوزه انتظامی خبرگزاری فارس به عنوان خبرنگار برگزیده در بخش گزارش خبری معرفی و تندیس جشنواره، لوح تقدیر و 500 هزار تومان جایزه نقدی به وی اهدا شد. گفتنی است زهرا علیمردانی خبرنگار رادیو، مهدی بابایی خبرنگار ایسنا و علی حمزهای خبرنگار صدا و سیما سایر برگزیدگان بخش رسانه جشنواره فراتر بودند. انتهای پیام/
13:00 - 1 دی 1398