افزایش نظارت بر فعالیت میادین میوه و تره بار در آستانه شب یلدا
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه با هرگونه تخلفی بدون اغماض و مماشات برخورد میشود، گفت: در طول ایام برگزاری «جشنواره یلدای 98»، نظارتها و بازرسیها بر فعالیت این مراکز را افزایش دادهایم.
به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سید سعید راد مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار با اشاره به حضور مستمر و مستقیم ناظران کیفی و بازرسان در میادین میوه و تره بار، افزود: شهروندان با آرامش خاطر و آسودگی خیال، مایحتاج مورد نیاز خود را برای جشن شب چله خریداری کنند. وی با تاکید بر ایجاد زیرساختهای مورد نیاز و فضای شاد و مفرح در میادین میوه و تره بار، خاطرنشان کرد: همه امکانات سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران و تمام تلاش همکاران خود را به کار گرفتهایم تا مراجعه و خرید شهروندان از این مراکز را به تجربهای خوشایند و فراموش نشدنی تبدیل کنیم. گفتنی است، میادین میوه و تره بار به مناسبت «جشنواره یلدای 98» در روز پنجشنبه 28 و جمعه 29 آذر از ساعت 8 صبح تا 7 غروب و روز شنبه 30 آذر از ساعت 8 صبح تا 8 شب، بدون تعطیلی وسط روز و بی وقفه آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند. انتهای پیام/
11:29 - 29 آذر 1398