درخواست 8 میلیاردی بیدود از حناچی
عضو شورای شهر تهران از درخواست کمک 8 میلیاردی شرکت بیدود از شهرداری خبر داد و گفت: پیگیر حقوق شهروندان و کاربران این شرکت هستیم.
آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران در گفتوگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره سرانجام دوچرخههای نارنجی پایتخت اظهار داشت: از اتفاق پیش آمده بسیار متاسف هستم ابتدا دلیل حذف دوچرخهها شرایط امنیتی آبان اعلام شد اما ظاهرا به لحاظ اقتصادی این شرکت دچار مشکل است و اختلاف بین سهامداران آن وجود دارد. وی افزود: این شرکت اخیرا مطالباتی از شهرداری داشته و درخواست داشتهاند که مبلغی حدود 5 تا 8 میلیارد تومان شهرداری به آنها بپردازد در حالی که در قرارداد اولیه با این شرکت چنین موضوع مطرح نبوده است. وی ادامه داد: اعضای شورای شهری به ویژه در کمیسیون عمران و حمل و نقل در حال بررسی این موضوع هستند تا بررسی شود شرایط پیش آمده را چگونه احیا کنیم. عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: شرکت بیدود حدود 18 هزار نفر کاربر داشته که هر یک مبلغی حدود 156 هزار تومان به عنوان ودیعه نزد شرکت بیدود داشتهاند و ما پیگیر حقوق و مطالبات مردم هستیم. انتهای پیام/
12:56 - 27 آذر 1398