درخواست 8 میلیاردی بیدود از حناچی

عضو شورای شهر تهران از درخواست کمک 8 میلیاردی شرکت بیدود از شهرداری خبر داد و گفت: پیگیر حقوق شهروندان و کاربران این شرکت هستیم.
آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره سرانجام دوچرخه‌های نارنجی پایتخت اظهار داشت: از اتفاق پیش آمده بسیار متاسف هستم ابتدا دلیل حذف دوچرخه‌ها شرایط امنیتی آبان اعلام شد اما ظاهرا به لحاظ اقتصادی این شرکت دچار مشکل است و اختلاف بین سهامداران آن وجود دارد.  وی افزود: این شرکت  اخیرا مطالباتی از شهرداری داشته و درخواست داشته‌اند که مبلغی حدود 5 تا 8 میلیارد تومان شهرداری به آنها بپردازد در حالی که در قرارداد اولیه با این شرکت چنین موضوع مطرح نبوده است.  وی ادامه داد: اعضای شورای شهری‌ به ویژه در کمیسیون عمران و حمل و نقل در حال بررسی این موضوع هستند تا بررسی شود شرایط پیش آمده را چگونه احیا کنیم.  عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: شرکت بیدود حدود 18 هزار نفر کاربر داشته که هر یک مبلغی حدود 156 هزار تومان به عنوان ودیعه نزد شرکت بیدود داشته‌اند و ما پیگیر حقوق و مطالبات مردم هستیم. انتهای پیام/
بیدود
12:56 - 27 آذر 1398

2 بازنشر
0 بازدید



1 پاسخ