«رخشانی‌ مهر» رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور شد

طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، «مهراله رخشانی‌مهر» به عنوان رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور منصوب شد.
به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، طی حکمی از سوی سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، «مهراله رخشانی‌مهر» به عنوان «رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور» جایگزین «محمدتقی نظرپور» شد.در بخشی از حکم رخشانی مهر آمده است: امید است با توکل به خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و سیاست‌های رئیس‌جمهور محترم و در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های ارائه شده اینجانب به مجلس شورای اسلامی و توجه به رویکردهای جدید معماری مدارس متناسب با شیوه‌های جدید آموزشی و سبک ایرانی ـ اسلامی با مشارکت و همفکری مدیران، کارشناسان و مدیران کل استان‌ها در تحقق اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.انتهای پیام/
رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور
15:29 - 27 دسامبر 2017

2 بازنشر
26 بازدید



1 پاسخ