از ممنوعیت بلند مرتبه سازی در تهران تا ساخت برج‌های سر به فلک کشیده

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر ممنوعیت بلند مرتبه سازی در تهران گفت: ساخت برج های مسکونی سر به فلک کشیده شده خلاف قانون است.
محمد حقانی در گفت‌گو با خبرنگار اجتماعی فارس، به بحث بلندمرتبه‌سازی در تهران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر که بلندمرتبه‌سازی متوقف است.وی با بیان اینکه برای موضوعات خدماتی همانند هتل‌سازی مشکلی وجود ندارد،‌گفت: ضوابط بلندمرتبه‌سازی کاملاً مشخص است.عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر این موضوع که بلند‌مرتبه‌سازی به عنوان برج مسکونی مردود است‌،گفت:‌ دیگر تهران کشش زیست محیطی ندارد ولی بلندمرتبه‌سازی برای یکسری خدمات عمومی مورد تایید است.وی با بیان اینکه از سال 75 تا کنون ظرفیت پر شده است‌،گفت:‌هر آنچه امروزه در قالب بلند‌مرتبه‌سازی انجام می‌شود خلاف قانون است.معاون اسبق خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه بلند‌مرتبه‌سازی در تهران متوقف است،‌گفت: برج‌های ساخته شده خارج از روال است.عضو شورای اسلامی شهر تهران به تصمیم‌گیری‌هایی که در شورای معماری مناطق صورت می‌گیرد گفت:‌نباید تصمیمی خلاف طرح جامع گرفته شود و هر آنچه در طرح جامع و تفضیلی دیده می‌شود باید مد نظر قرار گیرد.انتهای پیام/
ساختمان
10:54 - 20 مرداد 1395

2 بازنشر
13 بازدید



1 پاسخ