اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی جامعه کار و تولید سیستان و بلوچستان

رئیس کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان گفت: در دومین روز از دهه مبارک فجر، جشنواره فرهنگی ورزشی جامعه کار و تولید در نقاط مختلف استان برگزار شد.

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی جامعه کار و تولید سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، خلیل‌احمد سلامی اظهار کرد: شادی و نشاط از ضرورت های زندگی امروز است و به همین منظور تلاش شده‌است‌ برنامه های کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه مبارک فجر استان بر این مبنا اجرا شود.

وی افزود: در جامعه با نشاط تولید بهتر، اشتغال بیشتر و اقتصاد سالم تر خواهد بود و امروز به مناسبت یوم‌الله دهه فجر، نقاط مختلف سیستان و بلوچستان میزبان خانواده های کارگران و کارآفرینان در جشنواره فرهنگی ورزشی بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این جشنواره فرهنگی ورزشی، برنامه های متنوعی از قبیل پیاده روی خانوادگی، طناب‌کشی، دارت و ایستگاه نقاشی کودکان اجرا شد.

سلامی گفت: تقویت روحیه‌ شور و نشاط، شادابی و جلوگیری از رخوت و سستی در بین کارگران و تلاش برای برقراری ارتباط نزدیک و صمیمی بین این اقشار از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره بود.
وی اظهار کرد: در پایان این جشنواره، به قید قرعه هدایای نقدی و غیر نقدی به شرکت‌کنندگان تقدیم شد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول