اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

طنین مرگ بر آمریکا در سیستان و بلوچستان+فیلم و عکس

راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان برگزار شد.

طنین

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان برگزار شد.

همچنین راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم شهر زاهدان از میدان آزادی تا مصلی قدس این شهر آغاز شده است، پیر و جوان، مرد و زن، اساتید، دانشجویان و دانش آموزان، کسبه و بازاریان، علما و روحانیون شیعه و سنی و آحاد  مردم ولایتمدار سیستان و بلوچستان امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حضور فعال در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر اقتدار، عظمت و ایستادگی خود را در مقابل دشمنان نشان می‌دهند.

 

مردم سیستان و بلوچستان همچون همیشه دل در گرو نظام و انقلاب دارند

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان که همه اقشار جامعه در آن حضور دارند این پیام را مخابره می‌کند که همه مردم این استان از هر قشری و در هر لباسی دل در گرو نظام و انقلاب دارند و هیچ کس نمی‌تواند خدشه‌ای به آن وارد کند.

حسین مدرس خیابانی افزود: این روز یادآور سوابق طولانی دشمنی آمریکا با میهن اسلامی مان ایران است، طبیعی است که دشمن از همه حربه‌های خود برای ایجاد شکاف بین اقشار مختلف جامعه استفاده می‌کند تا نقشه‌های شوم خود را عملی کنند.

وی ادامه داد: هدف اصلی دشمن متوقف کردن حرکت رو به جلو و پیشرفت ایران اسلامی است و برای رسیدن به هدف شوم خود دست به هر اقدام ناجوانمردانه‌ای می‌زند که البته با هوشیاری مردم هیچ گاه به اهداف شوم خودشان نخواهند رسید.

 

 اجرای سرود، برپایی نمایشگاه فرهنگی، طراحی و نقاشی مخصوص کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌های این مراسم در طول مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در زاهدان است.

 

در شهرستان‌های کنارک، چابهار، زرآباد، قصرقند نیز مردم شیعه و سنی با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 13 آبان خشم و انزجار خود از ایادی استکبار و منافقان اعلام کردند.

 

 

 

 راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در بیش‌از ۵۰ نقطه جمعیتی سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است.

 

 

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول