اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

فارس من|اختلال اینترنت در روستای «گزگر» و «ورکات» برطرف می‌شود

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: سایت ایرانسل در روستای گزگر دلگان فعال است و اقدام لازم برای بهینه سازی و بهبود وضع موجود توسط این این سایت انجام می‌شود.

فارس من|اختلال اینترنت در روستای «گزگر» و «ورکات» برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به دنبال ثبت سوژه‌های تقاضای نصب دکل مخابراتی در روستای ورکات سیستان و بلوچستان و محرومیت روستای گزگر شهرستان دلگان از خدمات مخابراتی در سامانه فارس من ، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان به خبرنگار فارس اظهار کرد: در روستای ورکات شهرستان لاشار سایت همراه اول فعال بوده و در مرحله نیاز سنجی فنی برای ایجاد دسترسی به اینترنت پرسرعت است.

نیک محمد بلوچ زهی افزود: با توجه به تعریف پروژه ها در سال جدید و میزان اعتبارات و بر اساس اولویت جمعیتی و فنی از طریق ارتقا سایت موجود یا هر راهکار دیگری اقدام انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: روستای گزگر نیز تحت پوشش سایت ایرانسل چاه خدابخش است و پوشش داخل روستا از طریق این سایت تامین شده است، قاعدتا به دلیل جمعیت بالای منطقه دارای اختلالاتی در دسترسی به اینترنت هستند و موضوع به شرکت ایرانسل بابت اجرای حداکثر بهینه سازی اعلام شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان افزود: این روستا با توجه به اینکه حداقل از خدمات اینترنت پرسرعت یک اپراتور بهره‌مند است، امکان اجرای سایت جدید وجود ندارد.

انتهای پیام/3139

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول