اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

امحا 42 تن مواد مخدر غیردارویی در سیستان و بلوچستان

به مناسبت فرا رسیدن سالروز مبارزه با مواد مخدر، 42 تن مواد مخدر غیردارویی در سیستان و بلوچستان امحا شد.

امحا 42 تن مواد مخدر غیردارویی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، با حضور مسؤولان امنیتی و انتظامی و خانواده شهدا، ظهر امروز به مناسبت فرا رسیدن سالروز مبارزه با مواد مخدر، 42 تن مواد مخدر غیردارویی در سیستان و بلوچستان امحا شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این مراسم با اشاره به اینکه برای مقابله با مواد مخدر شهدای بسیاری را تقدیم نظام کرده ایم، به تشریح اقدامات کمیته مقابله شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر پرداخت.

سردار احمد طاهری گفت: پلیس انتظامی این استان در یک سال اخیر هشت هزار و ۴۶۶ عملیات مختلف در عرصه مبارزه با موادمخدر انجام داده است.

وی افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان در یک سال اخیر ۱۱۰ عملیات مسلحانه با قاچاقچیان مواد افیونی در این استان داشته که در این عملیات‌ها ۲۵ نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسیدند.

وی تصریح کرد: همچنین در یک سال اخیر ۱۳۷ باند موادمخدر در سیستان و بلوچستان توسط پلیس مبارزه با موادمخدر این استان متلاشی شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۹ نفر از سرکردگان موادمخدر که در عرصه بین المللی در این استان فعالیت می‌کردند در یک سال اخیر توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

وی بیان کرد: یک هزار و ۹۴ دستگاه انواع ماشین از باندهای موادمخدر در سیستان و بلوچستان توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در این استان ضبط شده است.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول