اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

تمایل سرمایه‌گذاران خارجی به سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان

رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران گفت: سرمایه گذاران خارجی با توجه ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در بخش معدن تمایل بسیار زیادی برای سرمایه‌گذاری در این استان دارند.

تمایل سرمایه‌گذاران خارجی به سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، تقی نبئی رییس سازمان نظام مهندسی معدن کشور ظهر امروز در دیدار با موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: ظرفیت‌های سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان بویژه در بخش معدن باید برای سرمایه‌گذاران معرفی شود زیرا این کار علاوه بر حضور آنان سبب توسعه و ایجاد اشتغال در این استان می‌شود.

وی بیان کرد: از تمام ظرفیت‌های سازمان نظام مهندسی معدن برای شناسایی ظرفیت‌های سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان بویژه در بخش معدن استفاده خواهیم کرد.

رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران گفت: فرصت‌های سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان با همکاری ایمیدرو در حال انجام است که در مراحل پایانی آن قرار داریم و بزودی اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: پس از انجام مطالعات فرصت‌های سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان حداقل هشت فرصت سرمایه گذاری در این استان را به ایمیدرو پیشنهاد خواهیم داد.

نبئی اظهارداشت: سازمان نظام مهندسی ایران دارای ۳۱ سازمان در سراسر کشور و ۴۱ هزار عضو حقیقی و ۲ هزار عضو حقوقی دارد که این سازمان ظرفیت فنی و مهندسی بسیار خوبی برای شناسایی معادن است.

وی بیان کرد: پارسال بخش شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری در این سازمان فعال شده و هم‌اینک این آمادگی وجود دارد که فرصت های سرمایه گذاری معادن در تمام استان‌ها را شناسایی و سپس به سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی نماید.

این مسؤول افزود: هم‌اینک در حال جمع آوری بسته هایی از فرصت‌های سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان هستیم تا به سرمایه گذاران معرفی کنیم.

نبئی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های سرمایه گذاری بسیار زیادی از جمله متصل بودن به آبهادی آزاد، مرز مشترک خاکی با ۲ کشور، منطقه آزاد چابهار، تنوع زمین شناسی و معادن بسیار غنی دارد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول