اوضاع اقتصادی و سیاسی ایران در این یک دهه طوری بوده که هر تصمیمی گرفتن اشتباه بوده و باز هم در حال تکرار اون اشتباه هستن.حدود 20 سال تمام همین گروهک غربگرا گفتن یارانه برای اقتصاد کشور مضره، نداریم بدیم، تورم به وجود میاد و .... باز همین گروهک اومدن و اسم یارانه رو تغییر دادن به کالابرگ و اجناس رو چندبرابر کردندر وضعیت سیاسیم همین گروهک هزار بار رفتن مذاکره، سر سوزنی برای این کشور سود نداشت و باعث تحریم خا هزاربرابر و جنگ بشه، ولی باز دنبال مذاکره ان، جدیدا تنگه هرمز به هسته ای اضاف شده و تا چن سال دیگه بهونه شون برای مذاکره درست شده
20:18 - 23 مه 2026