@Alef_Ramezani3 ساعت پیشجناب آقای @Ghalibaf بزرگوار!اینه رسمش؟! این مردک جنایتکار، هر روز مردم ایرانو تحقیر کنه و شما سکوت کنید!اگه دروغ میگه بزنید توی دهنش و اگه راست میگه که حاشا به غیرت شما و تیم مذاکره کننده!این بود تعهدی که به نایب امام زمان عج دادید؟!سردار دلها حاج قاسم عزیز:ما ملت امام حسینیم.هیهات من الذلة
@amirhes3 ساعت پیشدر پاسخ بهباشه داداش تو راست میگی!ببین دکتر قالیباف به چ روزی انداخته سگ زردو!زنده باد سردار قالیباف!خاک بر سر دشمنان و کسانی ک به شما توهین میکنند!
@user1775980685503 ساعت پیشدر پاسخ بهایران تا الان تو مذاکرات بشدت موفق بوده من شخصا بدبینم به این مذاکرات ولی هر عقل سلیمی میفهمد توافق جامع به نفع ایران و منافع ایران است. شدیدترین مخالف چنین تفاهم و توافقی اول اسرائیل است زیرا از قدرت گرفتن ایران در زمینه های دیگر بشدت ترس دارد؟ دوم عزیزانی هستند که از تحریم کاسبی میکنند و سوم؟...؟
@F_f_f3 ساعت پیشدر پاسخ بههمین و میخواستین؟؟؟نوش جون مسولین غربگرابابا مذاکره جز بی ابرویی بی شرفی تحقیر دست اندازی به اموال و باج خواهی چیزی برای ما ندارهرهبری شهید صریح گفته بودند و حالا که نیستند وقت جولان کفتارهای گرسنه به مال دنیاست
@sarbazeRahbar123 ساعت پیشدر پاسخ بهمردم ایران میگن ما با کسی مانند یزید بیهت نمیکنیم اقای قالیباف این مذاکرات شما باعث شده این مردک حقیر هرچی از دهنش در میاد درباره ایران بگه
@user1781374294293 ساعت پیشدر پاسخ بهرهبر شهید: مذاکره با آمریکا عاقلانه، هوشمندانه و شرافتمندانه نیست؛ دلیل؟ تجربه!
@Delsokhte2 ساعت پیشکاش یکی به این بیشرف پدوفیل میگفت تا تنور داغ نون رو بچسبون!اینایی که اومدن واسه مذاکره، سرداران دیپلماسی سری قبل هستن!!حالا یکی کم یکی زیاد!حرف و هدف یکیه فقط چهره ها فرق میکنه!راحت پا میدن!ای ملت!خداشاهده سری قبل امتیاز های بیشماری دادیم و منابع زیادی رو از بین بردیم و یک قرون هم ندادن بهمون!
@user1781273086112 ساعت پیشبه خدا این مذاکره تله و فریب است.چیزی عاید کشور نمیکنند که هیچ، عزت این کشور را هم لگدمال خواهند کرد.از تجربیات درس نمیگیرید ؟
@user1781855645122 ساعت پیشدر پاسخ بهپزشکیان و قالیباف و عراقچی بفرما تحویل بگیر ####دولت مردی بیا مناظره زنده تلویزیونی ####
@user1716229942272 ساعت پیشدر پاسخ بهما چندین مرتبه از یه سوراخ گزیده شدیم و آثار گزیدگی قبلی هنوز التیام نیافته دوباره باز به همان سوراخ پناه میبریم.اگه کسی تعداد دفعات گزیدگی وخاطرش است لطفا بفرمایید.ما که حسابش از دستمان در رفته.عبرتم آرزوست.
@Abbas_yousefli2 ساعت پیشدر پاسخ بهمطالبهطرح ملی شهدای میناب؛ هر مدرسه یک پناهگاه امن
حوادث اخیر کشور، از جمله آسیبهای ناشی از جنگ، حملات به مناطق غیرنظامی و همچنین حادثه تلخ مدرسه میناب، بار دیگر اهمیت آمادگی زیرساختهای عمومی در برابر بحرانها را یادآوری کرده است. مدارس بهعنوان گستردهترین شبکه ساختمانهای عمومی کشور، میتوانند علاوه بر نقش آموزشی، در شرایط اضطراری به مراکز امن پناهگیری و امدادرسانی برای مردم تبدیل شوند. ما امضاکنندگان این پویش از دولت جمهوری اسلامی ایران، سازمان مدیریت بحران کشور، وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور درخواست میکنیم: ۱.برنامهای ملی برای نوسازی و مقاومسازی تمامی مدارس کشور تدوین و اجرا شود. ۲.در طراحی و بازسازی مدارس جدید، استانداردهای پناهگاههای بحران و شرایط جنگی نیز لحاظ شود. ۳.مدارس به امکانات ضروری نظیر فضاهای امن، سیستمهای ارتباطی اضطراری، ذخایر اولیه آب و تجهیزات امدادی مجهز شوند. ۴.در مناطق پرخطر و پرجمعیت، مدارس به مراکز چندمنظوره مدیریت بحران تبدیل شوند تا در زمان حوادث طبیعی یا شرایط جنگی، امکان اسکان موقت و حمایت از مردم را داشته باشند. نکته:این طرح ملی با عنوان «شهدای میناب» به یاد جانباختگان حوادث اخیر و با هدف حفاظت از نسلهای آینده کشور اجرا شود.
سازمان مدیریت بحران کشور، سازمان نوسازی مدارس کشور، هیئت دولت
0100گزارش از مطالبهنمایش گزارش
@user17091017648733683382 ساعت پیشنمیشود ، نمیتوانیم ، بسازیم دوباره میزنند ، گشنهایم و مذاکره نکنیم چکار کنیم گویان ، کار مملکت را به جایی رساندهاند که مشاور املاک ژیگولو نیویورکی ، دم درآورده و اموال غصب شده خود ایران را با منت و به شرط خرید گندم و جو از کشاورزان آمریکایی که احتمالا بلایی مانند ماجرای شیر خشک هایی که عراق زما…نمایش بیشتر
@montaghed_sakht2 ساعت پیشدر پاسخ بهمتاسفانه شعار محصولات کشاورزی در مقابل پولهای بلوکه شده . بشدت جو شبکه های اجتماعی رو تغییر داده. و در خال تحقیر انقلابی ها هستن
@user1777496390212 ساعت پیشدر پاسخ بهجنگ با یک چنین دروغگویی بهتر از مذاکر است مسلم هیچ مداکره ای با اینگونه شیادی به سرانجام نمیرسه !
@Professor_Hichkas2 ساعت پیشرهبر انقلاب در سالروز قیام ۱۹ دی:واردات واکسن آمریکایی ممنوع است.عبرت های زیادی در بیانات رهبر شهید برای ما هست.
@user17091005274173869822 ساعت پیشدر پاسخ بهما #باید_بمب_اتم_بسازیم. وگرنه هر روز یا مورد حمله ی اسرائیل و آمریکا هستیم یا در حال تحقیر شدن.