یکماه گذشت...
۹۵۲ KB
@HamedHaji11 فروردین 1405در پاسخ بهمطالبهمطالبه پرداخت جرایم تأخیر تحویل خودروهای سایپا
بیش از یکسال است که از تحویل خودرو بسیاری از مشتریان شرکت سایپا و پارس خودرو میگذرد و همچنان جریمه تاخیر چند ماهه در تحویل خودرو به ایشان پرداخت نشده است. لازم است وزارت صمت نسبت به بررسی موضوع و عدم پرداخت ها و تخلفات شرکت سایپا ورود کند. شرکت سایپا در تمامی تماس ها و پیگیری ها دائما ذکر میکند که پرداخت طی هفته های اتی انجام میشود ولی در عمل بیش از یکسال است که این اقدام صورت نمیگیرد.
سایپا و ایران خودرو، وزارت صمت و سازمان تعزیرات حکومتی
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@fibonachi211 فروردین 1405در پاسخ بهمتاسفانه در حال مقدمه چینی هستند برای حمله اتمی به سایت های هسته ای ایران که اون گروسی لعنتی توی مصاحبه اش گفته بود فقط با حمله هسته ای میشه سایتهای زیر زمینی ایران رو از بین برد.خدا لعنتشون کنه
@ZEDOBASH66611 فروردین 1405در پاسخ بهدر نهایت ممکنه دشمن دست به این شرارت بزنه که البته با هدف گرفتن دیمونا، زمین از یهودی های تروریست خالی میشه
@SUNNISH11 فروردین 1405در پاسخ بهچین و روسیه در این جنگ نفع بسیار بردند!:))البته مساعدت هایی کردند و میکنند که نیاز به تفکر عمیق داره و درک عمومی در نیل به این مهم کمی کم لطف .
@user17613037748911 فروردین 1405در پاسخ بهتاسیسات غنی سازی ما آسیب شدید دیده و الان صحبت از خروج ان پی تی هست، آن زمان که تاسیسات سالم بود باید از ان پی تی خارج میشدید تا جاسوسان آژانس نتوانند آطلاعات مهم را به دشمن بدهند.الان چه فایده دارد.
@Trader111 فروردین 1405در پاسخ بهتئوری فکری بعضیا جالبه،به چین و روسیه و کلی کشور دیگه باج میدیم ،کلی پول خرج جاهای دیگه میکنیم و مردممون توی گرونی و تورم قرار میدیم ولییییی به آمریکا باج نمیدیماسم خودشون هم گذاشتن آزاد مرداگه مردی به هیچ کس باج نده و تو دهن آمریکا و چین و روسیه با هم بزننه اینکه کشور کردید بازیچه دست کومونیستا
@md336011 فروردین 1405در پاسخ بهالحمد لله رب العالمین خداوند در جنگ حاضر است و ما فقط به او تکیه میکنیم
@Miooooo11 فروردین 1405در پاسخ بهنه یک جنگنده دادیننه یک رادار درست حسابیحتی هواپیما مسافربری هم ندادین از حق وتو هم استفاده نکردیناگه اوضاع برعکس بود الان سربازای ایران چین بودن و داشتن لانچ پهپاد رو بهتون آموزش میدادنحمایت لسانی ر طالبان هم میتونه بکنهامیدوارم این تجربیات ارزشمند در آینده سیاستگذاری مملکت دخیل داده بشه
@YounesZ11 فروردین 1405در پاسخ بهانتظار بیجا از چین نداشته باشین، اگه چین جنگ بشه مگه ما میریم برا کمک؟چین باید جنگنده و رادار میداد که قبل از جنگ دست ایران رو خدا رو شکر پر کرد.
@user17749521787411 فروردین 1405در پاسخ بهبا نور خورشید گوشیت رو شارژ کن! اطلاعات بیشتر در کانال روبیکا https://rubika.ir/solar_charger
@DoctorSadegh11 فروردین 1405در پاسخ بهآیا وقت مجازات پهلوی نرسیده؟مطالبهآیا وقت مجازات پهلوی نرسیده؟
در چند سال اخیر، پسمانده پهلوی موجب خسارات مکرر به کشور و مردم شده است. از لابی و تاثیر در تحریمهای وسیع کشور، تا اقدامات ضد امنیتی، تشکیل گروه های آشوبگر، اقدام به آشوب، دستور به قتل و حملات مسلحانه، همراهی با دشمن متجاوز صهیونیستی و آمریکایی. این اقدامات در مورد هر شهروند داخل کشور، برابر است با صدور حکم محارب و اعدام. چرا برای رضا پهلوی، تا کنون حکم محارب و اعدام جاری نشده؟ در حالی که به نظر اقدام برای حذف این عنصر نامطلوب چندان هم مشکل نیست! لذا تقاضامندم نیروهای امنیتی و قضایی و سیاسی، اقدامات لازم را در جهت مجازات هرچه سریعتر این خائن انجام دهند.
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئولنمایش گزارش
@user17690817605011 فروردین 1405در پاسخ بهبرادران کمونیست چین و روسیه فقط لب و دهن هستند حتی از حق وتو برای کمک به ایران عزیز استفاده نکردند،از خداشون هست جنگ حالا حالا ها ادامه پیدا کنه بیچاره وطن که مسئولانش انگار شهروند درجه یک چین و روسیه هستند داران کم کاری چین و روسیه رو تو این جنگ توجیه میکنند غافل از اینکه مردم هوشیار هستند
@reza_ya11 فروردین 1405در پاسخ بهحمله به تاسیسات هسته ای مخصوصا رآکتور کار بسیار خطرناکیه کافیه سه چهار دقیقه سیستم خنک کننده رآکتور از کار بیافتد اتفاقی که برای چرنوبیل افتاد تکرار میشه و دایره ای به شعاع حدود ۲۰۰ کیلومتر برای نیروگاهی به اندازه بوشهر تا سده ها غیر قابل سکونت بشهاین یعنی بخش عمده ای از خلیج فارس