آمریکا نوکر اسراییل است، شک نکنید🫡
@iiimi25 فروردین 1404در پاسخ بهآدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشه بجا این مسخره بازیا روی تولید و کشاورزی و آب داخل کشور سرمایه گذاری کنید نه مثل عربا که منتظرن یکی یه لقمه نون بندازن جلوشون
@user170910040679347511325 فروردین 1404در پاسخ بهاینکه فکر کنید با مذاکره با آمریکا مشکلات اقتصادی رفع می گردد، زهی خیال باطل, آب از دست ترامپ نمی چکد.باید حل مشکلات از ظرفیت های داخلی و از مدیران وکارشناسان دلسوز استفاده شودنه دولتی که چارچوب بدنه اون تفکر غربگرایانه و مذاکره و نمی توانیم ما نداریم ما بدبختیم و الی آخر .... باشه
@sadra_140425 فروردین 1404در پاسخ بهپس انتظار داری، ونزویلا و کوبا را در جریان مذاکرات قرار بده!؟!؟؟!؟همونطور که شما ، قبل از اینکه مردم ایران را در جریان بذارید، نامه نگاریها را با روس و چین و عربها و بقیه، به اشتراک گذاشتید، اینم میره به متحدش اطلاع میده.
@sadra_140425 فروردین 1404در پاسخ بههمین الان هم بقایی گفت، عراقچی تا اخر هفته میره روسیه!!!!!قابل توجه فارس و این خبرش که توقع داره ویتکاف به اسراییل چیزی نگه!!
@Samani6625 فروردین 1404در پاسخ بهقابل توجه افراد نادان و مزدوری که مخالفین برجام رو همسو با اسراییل میخواندند
@Mohammadali_Ramin25 فروردین 1404در پاسخ بهاگر کسی آمریکااسرائیل را که ابزار استکبارصهیونی برای سلطه بر جهانیان هستند، از همدیگر قابل تفکیک بداند، الفبای سیاست را نمیشناسد و پیچیدگی عملکرد صهیونیستهای حاکم بر جهان را تشخیص نمیدهد و فریب خواهد خورد...
@Samani6625 فروردین 1404در پاسخ بهعدداولا خود روسها کانال ارتباطی با آمریکا دارن ثانیا پس دیکه به دروغ نگید اسراییلیها مخالف برجام هستندروغنتون عیان شد دست از توجیه بر نمی دارید؟
@user170910151259970172225 فروردین 1404در پاسخ بهما منافع خودمون رو دنبال میکنیم ، اونا هر غلطی دوست دارند بکنند.آژانس اطلاعات ما رو به اسراییل میده ، آمریکا که عجیب نیست.
@M_Rahmani25 فروردین 1404در پاسخ بهاینکه واضحه ، اگر یک هم پیمان واقعی در حال حاضر تو دنیا وجود داشته باشه بی شک آمریکا و اسرائیل هستند حالا خیلی هم فرق نمیکنه کی نوکر کی باشه ، اقتصاد آمریکا را سرمایه داران یهود و بویژه صهیونیست اداره می کنند و آمریکا هم تمام قدرت و اعتبارش را در جهان برای اسرائیل هزینه می کند ، آخرین نمونه جنگ غزه …نمایش بیشتر
@Msf402574825 فروردین 1404در پاسخ بهعزیزانی اخبار مذاکرات ایران و آمریکا و همچنین ویژگیهای سر تیم مذاکره کننده آمریکا را دنبال می کنند دعوت می کنم به تمام پاسخ ها و همچنین اخبار انتشاری بنده در این خبرگذاری توجه نمایند.لازم به ذکر است اینجانب در موارد فوق، بارها ذکر کرده ام مهم نیست که در آخر، مذاکره کنندگان چه تصمیمی می گیرند، هر چه…نمایش بیشتر
@Samani6625 فروردین 1404در پاسخ بهکاربر رسول نفس ملت رو همین کاسبان برجام بریدند.قیمت دلار رو خود کاسبان برجام بالا میبرند.بسه دیگه ساده لوحی و گره زدن مشکلات به برجام
@Janfadairan5725 فروردین 1404در پاسخ بهمشکل اصلی شهیدعزیز قاسم سلیمانی بود.چون ما داریم با قاتلش گفتگومیکنیم.قبلا مسولان .....الان اما همه خوشحال وراضی .قاتلت گفته کشورها باسنش رو میبوسند برای مذاکره ...شهید بزرگوار تقصیر شماست که ما رو تنها گذاشتی بعد تو ما خائن شدیم ....