ویتکاف، نتایج مذاکرات عمان را کف دست مقام اسرائیلی گذاشت

در حالیکه جزئیات دقیقی از محتوای مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا در عمان منتشر نشده است، نماینده ترامپ، وزیر صهیونیست را در جریان این مذاکرات قرار داده است.
گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حالی که مذاکرات غیرمستقیمی میان ایران و ایالات متحده روز شنبه در عمان برگزار شد، وبگاه آمریکایی «آکسیوس» گزارش کرد که، آمریکا اسرائیل را در جریان جزئیات این مذاکرات قرار داده است.بر اساس این گزارش، «استیو ویتکاف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور غرب آسیا که در مذاکرات عمان حاضر بود، در دیداری با وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی ران درمر، نتایج دور نخست گفت‌وگوها با مقام‌های ایرانی را به اطلاع آن‌ها رساند.
این اطلاع‌رسانی در شرایطی صورت گرفته که رژیم صهیونیستی به دنبال فضاسازی علیه جمهوری اسلامی ایران است و طبق گزارش آکسیوس، تل‌آویو از کاخ سفید خواسته است تا در صورت شکست دیپلماتیک، گزینه نظامی علیه ایران را در نظر بگیرد.از سوی دیگر، جمهوری اسلامی طبق پیشینه ایالات متحده آمریکا، چندان در خصوص مذاکرات خوشبین نیست و برخی نگران هستند که حتی اگر توافقی حاصل شود، آمریکا مجدداً مانند سال ۲۰۱۸ از آن خارج شود؛ موضوعی که سایه بی‌اعتمادی را بر مذاکرات جدید افکنده است.گزارش‌ها حاکی از آن است که اسرائیل به‌طور فزاینده‌ای در تلاش است تا سیاست‌های آمریکا در قبال ایران را تحت تأثیر قرار دهد.#رژیم_صهیونیستی#آمریکا#ایران
10:48 - 25 فروردین 1404

13 بازنشر27 واکنش
211٫7k بازدید



47 پاسخ

@user170910083172784645425 فروردین 1404
در پاسخ به
آمریکا نوکر اسراییل است، شک نکنید🫡

تصویر نمایه‌ی ‌اونایی که در خط سفیدن !‌
@iiimi25 فروردین 1404
در پاسخ به
آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشه بجا این مسخره بازیا روی تولید و کشاورزی و آب داخل کشور سرمایه گذاری کنید نه مثل عربا که منتظرن یکی یه لقمه نون بندازن جلوشون

@user170910040679347511325 فروردین 1404
در پاسخ به
اینکه فکر کنید با مذاکره با آمریکا مشکلات اقتصادی رفع می گردد، زهی خیال باطل, آب از دست ترامپ نمی چکد.باید حل مشکلات از ظرفیت های داخلی و از مدیران و‌کارشناسان دلسوز استفاده شودنه دولتی که چارچوب بدنه اون تفکر غربگرایانه و مذاکره و نمی توانیم ما نداریم ما بدبختیم و الی آخر .... باشه

@Hessan25 فروردین 1404
در پاسخ به
حرف مولایت که زمین بگذاری خیلی چیزها را دوباره باید تجربه کنی

@sadra_140425 فروردین 1404
در پاسخ به
پس انتظار داری، ونزویلا و کوبا را در جریان مذاکرات قرار بده!؟!؟؟!؟همونطور که شما ، قبل از اینکه مردم ایران را در جریان بذارید، نامه نگاریها را با روس و چین و عربها و بقیه، به اشتراک گذاشتید، اینم میره به متحدش اطلاع میده.

@sadra_140425 فروردین 1404
در پاسخ به
همین الان هم بقایی گفت، عراقچی تا اخر هفته میره روسیه!!!!!قابل توجه فارس و این خبرش که توقع داره ویتکاف به اسراییل چیزی نگه!!

تصویر نمایه‌ی ‌حامد‌
@hamed_am25 فروردین 1404
در پاسخ به
لعنت بر ویتکاف

تصویر نمایه‌ی ‌رهدار‌
@Samani6625 فروردین 1404
در پاسخ به
قابل توجه افراد نادان و مزدوری که مخالفین برجام رو همسو با اسراییل میخواندند

تصویر نمایه‌ی ‌محمدعلی رامین‌
@Mohammadali_Ramin25 فروردین 1404
در پاسخ به
اگر کسی آمریکااسرائیل را که ابزار استکبارصهیونی برای سلطه بر جهانیان هستند، از همدیگر قابل تفکیک بداند، الفبای سیاست را نمی‌شناسد و پیچیدگی عملکرد صهیونیست‌های حاکم بر جهان را تشخیص نمی‌دهد و فریب خواهد خورد...

تصویر نمایه‌ی ‌رهدار‌
@Samani6625 فروردین 1404
در پاسخ به
عدداولا خود روس‌ها کانال ارتباطی با آمریکا دارن ثانیا پس دیکه به دروغ نگید اسراییلی‌ها مخالف برجام هستندروغنتون عیان شد دست از توجیه بر نمی دارید؟

تصویر نمایه‌ی ‌رهدار‌
@Samani6625 فروردین 1404
در پاسخ به
واقعا مزدوران داخلی آمریکا نوبرند

تصویر نمایه‌ی ‌عباس میرزا‌
@user170910151259970172225 فروردین 1404
در پاسخ به
ما منافع خودمون رو دنبال میکنیم ، اونا هر غلطی دوست دارند بکنند.آژانس اطلاعات ما رو به اسراییل میده ، آمریکا که عجیب نیست.

تصویر نمایه‌ی ‌محمد رحمانی‌
@M_Rahmani25 فروردین 1404
در پاسخ به
اینکه واضحه ، اگر یک هم پیمان واقعی در حال حاضر تو دنیا وجود داشته باشه بی شک آمریکا و اسرائیل هستند حالا خیلی هم فرق نمیکنه کی نوکر کی باشه ، اقتصاد آمریکا را سرمایه داران یهود و بویژه صهیونیست اداره می کنند و آمریکا هم تمام قدرت و اعتبارش را در جهان برای اسرائیل هزینه می کند ، آخرین نمونه جنگ غزه …نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌محمدصادق فانی‌
@Msf402574825 فروردین 1404
در پاسخ به
عزیزانی اخبار مذاکرات ایران و آمریکا و همچنین ویژگیهای سر تیم مذاکره کننده آمریکا را دنبال می کنند دعوت می کنم به تمام پاسخ ها و همچنین اخبار انتشاری بنده در این خبرگذاری توجه نمایند.لازم به ذکر است اینجانب در موارد فوق، بارها ذکر کرده ام مهم نیست که در آخر، مذاکره کنندگان چه تصمیمی می گیرند، هر چه…نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌رهدار‌
@Samani6625 فروردین 1404
در پاسخ به
کاربر رسول نفس ملت رو همین کاسبان برجام بریدند.قیمت دلار رو خود کاسبان برجام بالا میبرند.بسه دیگه ساده لوحی و گره زدن مشکلات به برجام

@al_aghsa25 فروردین 1404
در پاسخ به
بعد دولت ملت ایران نامحرم میدونه

@Janfadairan5725 فروردین 1404
در پاسخ به
مشکل اصلی شهیدعزیز قاسم سلیمانی بود.چون ما داریم با قاتلش گفتگومیکنیم.قبلا مسولان .....الان اما همه خوشحال وراضی .قاتلت گفته کشورها باسنش رو میبوسند برای مذاکره ...شهید بزرگوار تقصیر شماست که ما رو تنها گذاشتی بعد تو ما خائن شدیم ....