اره ناراحته که نفت اومده رو ۷۰ دلار.محتوای احمقانه،
@Habibzarepoorمنذ 3 ساعاتتعليقًا علىحقیقت در چهره ها نیست حقیقت را در نماینده های کنگره و سنای آمریکا می توان به وضوح دید که از آغاز جنگ تا به امروز پا به پای ترامپ آمدند و پشت پرده خواسته های ترامپ را به صورت قانونی و بین المللی پیش بردند اما حقیقت در نماینده های مجلس ایران را هم به وضوح می توان دید که در نقش سخنران محافل و مجالس د…أظهر المزيد
@user1709100064330473689منذ 2 ساعاتتعليقًا علىکاسبان تحریم و انحصار هم اینجا ناراحتن حتی با وجود اینکه قبل از جنگ پیش دستی کردن وشبانه مجلس ارز رسمی و چند برابر و حذف یارانه دارو و کالا اساسی و تصویب کرد عملا مجلس انحصار الیکارش و بجای کمتر بیشتر کرده!
@Saeid_rafieiمنذ 1 ساعاتتعليقًا علىخداروشکر غیرت داشتین و این همه دادین رفت!!!!!بسه آقا بسه مذاکره با شیطان بجایی نمیرسد
@Allah_azizمنذ 59 دقائقتعليقًا علىبسم الله ان شالله به اذن الله فتح ،نصر، جنود ، فرج و فراوانی برای مومنین بوده ،هست ،خواهد بود ؛مشخص است که از منابع خبری انها غیر از وزارت خارجه ایران است ؛ منبع عکس العمل اهریمن و بنده شیطان ، همون گوساله سامری است
@user1709101320804530610منذ 5 دقائقتعليقًا علىسطحی نگری های فارس کم نیست. همیشه از این مطالب کم اهمیت میذارید و پر اهمیت جلوه می دهید.