در این دوهفته تنگه ی هرمز نباید باز بشهاگه باز بشه به هیچ عنوان این پیروزی نیست و قطعا عملیات فریبه برای اینکه دوهفته دیگه بیان ضربه ی کاری رو بزنند...
@erfan_20008 آوریل 2026در پاسخ به ودر این دوهفته تنگه ی هرمز نباید باز بشهاگه باز بشه به هیچ عنوان این پیروزی نیست و قطعا عملیات فریبه برای اینکه دوهفته دیگه بیان ضربه ی کاری رو بزنند...
@S_Ali_Tofighiyan8 آوریل 2026در پاسخ به ودر پاسخ بهخدا کنه که چرخه جنگ _آتش بس _جنگ دوباره تکرار نشه #جنگ_رمضان #ترامپ #مذاکره #صلح #دولت #مجلس #سپاه #ارتش #غرب_آسیا #بینالملل
@ommateemam8 آوریل 2026در پاسخ به واسرائیل بعنوان شاخ غرب وحشی نابود خواهد شد و آمریکا و اروپای وحشی رو به نابودی می روند و جهان از یوغ مستکبران ظالم ضد بشر رها خواهد شد....
@FadyieRahbar8 آوریل 2026در پاسخ به ویعنی از تنگه درآمد خواهیم داشت؟ لطفا جزئیات رو هم اعلام بفرمایید.
@user1768670838258 آوریل 2026در پاسخ به وبه گفته جناب عراقچی دو هفته تنگه بازه! این دو هفته میگذره .خواهیم دید.خیانت یا خدمت است اتفاقی که در حال رخ دادن است.
@user1768211511588 آوریل 2026در پاسخ به وتمام مسئولین انقلابی شهید شدند رهبری جوان تنها بود مثل امام حسن شد ماجرا #صلح_تحمیلی
@Dr_Rashidi8 آوریل 2026در پاسخ به والکی دستاورد سازی نکنید. این ها همون خواسته های آمریکاست.هیچ چیز قطعی وجود نداره و یک آتشبس موقت برای تقویت آمریکا پذیرفته شدهچه خیانت بزرگی!
@E_Fars8 آوریل 2026در پاسخ به وتا اینجا تونستیم به اینها "هرمز" رو یاد بدیم که قبل از این اصلا نمیدونستن تنگه هرمز کجای دنیاست!برای اولین بار ایرانی ها تونستن به این خارجی ها فارسی یاد بدن بدون اینکه که یاد گرفتنش رو از فحش شروع کنن. این خودش موفقیت بزرگیه واقعا.
@user17091000328063778178 آوریل 2026در پاسخ به ونباید زود قضاوت کرد. هر جنگی نهایتا با نوعی توافق تمام می شود. فکر میکنم ترامپ برای خود دستاورد سازی خواهد کرد و ایران نیز برای خود. ولی هر یک از طرفین یکسری امتیازات به یکدیگر خواهند داد. امیدوارم در این توافق تنگه هرمز یک درآمد ثابت برای ایران ایجاد بکنه. تحریمها برداشته شود که دستاورد بزرگی هستش.
@Nasim_shomal8 آوریل 2026در پاسخ به وخود امریکاییها هم بگن ترامپ واسه واگذاری هرمز وا داده، باز یه عده تندرو میگن نه این درست نیست الکیه.ایرادتونم اینه همه چیو با دوره امام حسین و امام حسن قیاس میکنید و تصورتون اینه خط به خط تاریخ داره تکرار میشه درحالیکه امام علی به صراحت گفته دنیا پارههایی همسان است. نگفته کل تاریخ عینا تکرار میشه
@ElemeNt4s8 آوریل 2026در پاسخ به وبدبین نباشید خوشبینم نباشید.آمریکا دیگه سوپر پاور ک هیچی super fart هستش.اینترنت ک باز شد رسانه ها رو بخونید ب خودتون افتخار کنید و بزارید اجنبی فارسی زبان و غیره دق کنه.قیافه اون کریه های خارج نشین دیدن داره
@Nasim_shomal8 آوریل 2026در پاسخ به وجنگ بالاخره باید تمام بشه. اکثرتون کلا میخواین تا ابد جنگ باشه که اسراییل رو فتح کنید. بس کنید دیگه جونمردم بازی نیست. چقدر شهید بدیم دیگه تا راحت بشید؟ صلح با پذیرش شروط ایران اگر اتفاق بیفته عالیه اگر هم نه که نیروهای خودمون دو هفته استراحت کردن و قویتر برمیگردن. مگه فقط دشمن قویتر برمیگرده؟👎👎
@user1772907528938 آوریل 2026در پاسخ به ودشمنان ایران ؛ همونهایی که برای بمباران ایران به ترامپ التماس میکردن،همونهایی که به مردم القا میکردند که:((دیگی که واسه شما نجوشه سرسگ داخلش باشه!ایران تجزیه نمیشودبهدرک!))قطعا دنبال سرخورده کردن ملت و تحریف این آتش بس هستند که فقط در سایه اقتدار نیروهای مسلح و مردم میهن دوست ممکنشد!دشمن نتونست!
@Moohhammad8 آوریل 2026در پاسخ به ومرگ بررژیم صهیونی لعین شیطان نجس العین اکبرآمریکا ی منفور جنایت کارجهان خوار دزدام الفسادقرن بزرگترین شیطان جهانلعنت الله علیهو رژیم نحس نجس احمق صهیونی حرا م زا ده باند وحشی خبیث جنایت کار هار نجس العین کودک کش منحوس ملعون کافرنحس ترین نحس نجس جهاناللهم فضاعف علیهم اللعن منک و العذاب الالیم