تحویل ۱۵مدرسه نوساز تا دو ماه آینده در مشگین‌شهر

فرماندار مشگین شهر از تحویل ۱۵ مدرسه نوساز تا دو ماه آینده از محل اعتبارات اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس و بنیاد علوی خبر داد. وی افزود: روند تعلیم و تربیت باید بیش از پیش به سمت ارتقاء کیفیت حرکت کند و ماشاهد تربیت نسلی با انگیزه، مبتکر و علاقمند به توسعه علم در بخش های مختلف جامعه باشیم .
20:25 - 6 اردیبهشت 1405

84 بازدید