ان شا الله، جبهه مقاومت با قدرت دشمن یزیدی را تحقیر خواهد کرد.
@user17091011617188482584 ساعت پیشدر پاسخ بهای کاش همیشه مثل الان تلفات موشهای کثيف را اعلام میکردیم
@Fayez_shafiei4 ساعت پیشدر پاسخ بهرژیم صهیونیستی هرگاه احساس امنیت کرده، دست به جنایت زده است. برهم زدن محاسبات دشمن و غافلگیری او، مهمترین عامل بازدارندگی در برابر تجاوز است.#نبرد_آخر
@Rahbareshahid4 ساعت پیشدر پاسخ بهآخرین اخبارِتحولات جاری بین ایران و آمریکا ازتهدید دوباره سگ زرد تا پاسخ قالیباف و خوش خیالی پزشکیان
محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره کننده ایران در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: با خودشان فکر نمیکنند که اگر تهدیدهایشان نتیجهای داشت، به استیصال امروز نمیرسیدند؟ ما تهدیدهای آمریکاییها را به جایی حساب نمیکنیم.انمایش گزارش
@user17091011049031193834 ساعت پیشدر پاسخ بهسردار کودتا شده یه حرکتی بزنید این زباله های رانت خوار چپ و راست را جاروکنیم سطل آشغال از این فرصت ها پیش نمیاد تا این حمال های پول و شهرت حکومت میکنند نه خبری از نابودی اسرائیل هست نه صلح نه ظهوریا علی
@Mhmg084 ساعت پیشدر پاسخ بهای مالک رهبریای کاش در سیاسیون هم یک نفر مانند شما شجاع، مقتدر، استوار، ولایت مدار و... وجود داشت.
@user1776613456574 ساعت پیشدر پاسخ بهسردار بیشتر اصرارکنند باید تا حالا به جای رجزخوانی اون لگد رو میزدید وبیرونشون میکردید.
@user17091000633667573304 ساعت پیشدر پاسخ بهخطای محاسباتی یعنی همین ک هشدار میدید اگر بر تجاوز اصرار کنید ! صهیونیستا و آمریکاییا تصمیمشونو گرفتن و خیلی وقته کارشون از اصرار گزشته رویه ی الانشون نابود کردن حزب الله و ایرانه اونم ب هر قیمتی ، فکر چاره باشید ته این هشدارا و حرف درمانیا سرنوشته سوریست
@user1776196875524 ساعت پیشدر پاسخ بهصحبت های وایرال شده از رهبر شهید من نمیفهمم مذاکره زیر سایهی تهدید چه معنایی داره، مثل اینکه یه شمشیر بالاسرمون باشه.ملت ایران اینجوری نیست، مذاکرهی زیر سایهی تهدید رو قبول نمیکنه.[آمریکاییها] میگن که اگر چنین نشود، چنان نشود ما حملهی نظامی به ایران میکنیم، شما غلط میکنید
@user1776196875524 ساعت پیشدر پاسخ بهصحبت های وایرال شده از رهبر شهید من نمیفهمم مذاکره زیر سایهی تهدید چه معنایی داره، مثل اینکه یه شمشیر بالاسرمون باشه.ملت ایران اینجوری نیست، مذاکرهی زیر سایهی تهدید رو قبول نمیکنه.[آمریکاییها] میگن که اگر چنین نشود، چنان نشود ما حملهی نظامی به ایران میکنیم، شما غلط میکنید
@user1781273086114 ساعت پیشدر پاسخ بهسردار عزیز شما را بسیار دوست دارم و شما را نماد مقاومت میدانم.عزیز جان چرا از مذاکرات که مورد رضایت رهبری عزیز نبود دفاع کردید ؟
@Hando14 ساعت پیشدر پاسخ بهسردار از حالا یه تصمیم هم برای با لگد بیرون انداختن نفوذی ها و احزابشون از بدنه کشور بگیرید و با قدرت اجرا کنید که اینکار از جنگ خارجی و نون شب مهمتره
@YaRab_saedna_b_jeysholghazab_3133 ساعت پیشلگدی به جهود
رژیم #صهیونیستی، سلام کن به نیستی#فیلم_کوتاه#مرگ_بر_اسرائیل۴۴ KB
@ahmadakh3 ساعت پیشدر پاسخ بهحاج قاسم عزیز جات خالی بود در خفا همه کار انجام میدادی، بعد که به نتیجه میرسید پشت تریبون شروع به رجزخوانی میکردی
@Vatanparast_sabour3 ساعت پیشدر پاسخ به«اگر» بر تجاوز اصرار ورزند؟سردار به نظر شما این قوم یاجوج و ماجوج «اگر» حالیشونه؟خب نه دیگه؛اینا کارشون تجاوز و غصب و اشغالگریهبا همین روش فلسطینو اشغال کردندبه نظرم بدون اما و اگر با لگد بیرونشون کنید