سردار قاآنی: اگر بر تجاوز اصرار ورزید، با ذلت با لگد بیرون رانده خواهید شد

فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به سربازان تروریست ارتش رژیم صهیونیستی پیامی را صادر کرد.
به گزارش سپاه نیوز، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به سربازان تروریست ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: بسم الله الرحمن الرحیم️سربازان متجاوز و تروریست صهیونیست، کمتر از ۴ روز ۱۰۰ نفر تلفات دادید!!!، اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوید، حماسه سال ۲۰۰۰ بار دیگر تکرار خواهد شد؛ همان سالی که با خفت و خواری از این سرزمین فرار کردید. ️امروز نیز اگر بر تجاوز و اشغالگری اصرار ورزید، با ذلت و شکست با لگد بیرون رانده خواهید شد.خود دانید
23:37 - 31 خرداد 1405
نظامی و امنیتی




29 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌حامد‌
@hamed_am4 ساعت پیش
در پاسخ به
ان شا الله، جبهه مقاومت با قدرت دشمن یزیدی را تحقیر خواهد کرد.

@user1749889055234 ساعت پیش
در پاسخ به
انشاءالله🤲

تصویر نمایه‌ی ‌علیرضا‌
@user17091011617188482584 ساعت پیش
در پاسخ به
ای کاش همیشه مثل الان تلفات موش‌های کثيف را اعلام میکردیم

@Fayez_shafiei4 ساعت پیش
در پاسخ به
رژیم صهیونیستی هرگاه احساس امنیت کرده، دست به جنایت زده است. برهم زدن محاسبات دشمن و غافلگیری او، مهم‌ترین عامل بازدارندگی در برابر تجاوز است.#نبرد_آخر

تصویر نمایه‌ی ‌ایران سرو بلند‌
@user17091015321187392884 ساعت پیش
در پاسخ به
به حرامی های صهیونی رحم نکنید

تصویر نمایه‌ی ‌رحیم حسنیان‌
@Rahbareshahid4 ساعت پیش
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌رحیم حسنیان‌
رحیم حسنیان

@Rahbareshahid  •  4 ساعت پیش

آخرین اخبارِتحولات جاری بین ایران و آمریکا ازتهدید دوباره سگ زرد تا پاسخ قالیباف و خوش خیالی پزشکیان

محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره کننده ایران در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: با خودشان فکر نمی‌کنند که اگر تهدیدهایشان نتیجه‌ای داشت، به استیصال امروز نمی‌رسیدند؟ ما تهدیدهای آمریکایی‌ها را به جایی حساب نمی‌کنیم.ا

نمایش گزارش


@user17091011049031193834 ساعت پیش
در پاسخ به
سردار کودتا شده یه حرکتی بزنید این زباله های رانت خوار چپ و راست را جاروکنیم سطل آشغال از این فرصت ها پیش نمیاد تا این حمال های پول و شهرت حکومت میکنند نه خبری از نابودی اسرائیل هست نه صلح نه ظهوریا علی

تصویر نمایه‌ی ‌محمدهادی م‌
@Mhmg084 ساعت پیش
در پاسخ به
ای مالک رهبریای کاش در سیاسیون هم یک نفر مانند شما شجاع، مقتدر، استوار، ولایت مدار و... وجود داشت.

تصویر نمایه‌ی ‌مقاومت وایستادگی‌
@user1776613456574 ساعت پیش
در پاسخ به
سردار بیشتر اصرارکنند باید تا حالا به جای رجزخوانی اون لگد رو میزدید وبیرونشون میکردید.

@user17091000633667573304 ساعت پیش
در پاسخ به
خطای محاسباتی یعنی همین ک هشدار میدید اگر بر تجاوز اصرار کنید ! صهیونیستا و آمریکاییا تصمیمشونو گرفتن و خیلی وقته کارشون از اصرار گزشته رویه ی الانشون نابود کردن حزب الله و ایرانه اونم ب هر قیمتی ، فکر چاره باشید ته این هشدارا و حرف درمانیا سرنوشته سوریست

@Hando14 ساعت پیش
فارس کار خوبی میکنی تیتر و پیام یه عده رو حذف میکنیبه امید حذف حزب و جبهه فسادطلبان برای دین و رفاه و عزت ملت

@user1776196875524 ساعت پیش
در پاسخ به
صحبت های وایرال شده از رهبر شهید من نمیفهمم مذاکره زیر سایه‌ی تهدید چه معنایی داره، مثل اینکه یه شمشیر بالاسرمون باشه.ملت ایران اینجوری نیست، مذاکره‌ی زیر سایه‌ی تهدید رو قبول نمیکنه.[آمریکایی‌ها] میگن که اگر چنین نشود، چنان نشود ما حمله‌ی نظامی به ایران میکنیم، شما غلط میکنید

@user1776196875524 ساعت پیش
در پاسخ به
صحبت های وایرال شده از رهبر شهید من نمیفهمم مذاکره زیر سایه‌ی تهدید چه معنایی داره، مثل اینکه یه شمشیر بالاسرمون باشه.ملت ایران اینجوری نیست، مذاکره‌ی زیر سایه‌ی تهدید رو قبول نمیکنه.[آمریکایی‌ها] میگن که اگر چنین نشود، چنان نشود ما حمله‌ی نظامی به ایران میکنیم، شما غلط میکنید

@user1781273086114 ساعت پیش
در پاسخ به
سردار عزیز شما را بسیار دوست دارم و شما را نماد مقاومت می‌دانم.عزیز جان چرا از مذاکرات که مورد رضایت رهبری عزیز نبود دفاع کردید ؟

@Hando14 ساعت پیش
در پاسخ به
سردار از حالا یه تصمیم هم برای با لگد بیرون انداختن نفوذی ها و احزابشون از بدنه کشور بگیرید و با قدرت اجرا کنید که اینکار از جنگ خارجی و نون شب مهمتره

تصویر نمایه‌ی ‌سرباز جنگ نرم‌

لگدی به جهود

رژیم #صهیونیستی، سلام کن به نیستی#فیلم_کوتاه#مرگ_بر_اسرائیل
۴۴ KB

@ahmadakh3 ساعت پیش
در پاسخ به
حاج قاسم عزیز جات خالی بود در خفا همه کار انجام میدادی، بعد که به نتیجه میرسید پشت تریبون شروع به رجزخوانی میکردی

تصویر نمایه‌ی ‌اعظم نصراصفهانی‌
@A110_M3133 ساعت پیش
در پاسخ به
دلم می خواد یه بار جمله مسئولین ما اگر نداشته باشه😬😵‍💫😱😭

تصویر نمایه‌ی ‌وطن پرست صبور‌
@Vatanparast_sabour3 ساعت پیش
در پاسخ به
«اگر» بر تجاوز اصرار ورزند؟سردار به نظر شما این قوم یاجوج و ماجوج «اگر» حالیشونه؟خب نه دیگه؛اینا کارشون تجاوز و غصب و اشغالگریهبا همین روش فلسطینو اشغال کردندبه نظرم بدون اما و اگر با لگد بیرونشون کنید